«Φουντώνει» ο ανταγωνισμός για τα μίνι μάρκετ

Σε ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον καλούνται να επιβιώσουν οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής, αφού τα τελευταία χρόνια, τα καταστήματα ευκολίας μεγάλων αλυσίδων έχουν διεισδύσει στις γειτονιές, διεκδικώντας μερίδιο από το τζίρο μίνι μάρκετ και ψιλικατζίδικων.

Όπως έγινε γνωστό περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων franchise AB Shop & Go προγραμματίζει και η ΑΒ Βασιλόπουλος. Σκοπός της εταιρείας είναι να φτάσει τα 200 καταστήματα Shop & Go, από 150 που είναι σήμερα, έως το τέλος της χρονιάς επεκτείνοντας περαιτέρω την παρουσία της στις γειτονιές της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, με σκοπό να εξυπηρετεί καθημερινά ακόμη περισσότερους πελάτες.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα ΑΒ Shop & Go είναι καταστήματα, ευκολίας που αρχικά προσανατολίστηκαν στην εξυπηρέτηση καθημερινών, έκτακτων ή συμπληρωματικών αναγκών, φιλοδοξώντας να αποτελέσουν το νέο κατάστημα της γειτονιάς.