Τα παραδοσιακά προϊόντα τα τελευταία χρόνια αποτελούν σταθερή επιλογή για τους Έλληνες καταναλωτές και θα μπορούσαν και οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής να επενδύσουν σε αντίστοιχους κωδικούς. Ως κατάλοιπο της οικονομικής κρίσης αλλά και της οικονομικής ανασφάλειας που προκάλεσε ο κορονοϊός, οι καταναλωτές δείχνουν έντονη διάθεση να στηρίξουν την ετικέτα made in Greece.

Για το λόγο αυτό ενισχύουν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ τις συνεργασίες τους με Έλληνες παραγωγούς, προκειμένου να τοποθετήσουν στα ράφια τους παραδοσιακά προϊόντα που εν μέσω κορονοϊού παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση. Η ΑΒ Βασιλόπουλος το Φεβρουάριο θα διαθέτει στα καταστήματά της παραδοσιακά προϊόντα από τη Θεσσαλία. Την ίδια στιγμή, η αλυσίδα Κρητικός, που πρόσφατα ανακοίνωσε την αποχώρισή της από τον ΕΛΟΜΑΣ, εγκαινίασε μια νέα σειρά προϊόντων με το όνομα «Θησαυροί της Ελλάδας». Πρόκειται για παραδοσιακά, τοπικά προϊόντα από όλη την Ελλάδα, μεταξύ των οποίων ο καταναλωτής θα μπορεί να προμηθευτεί πετεινό Ρεθύμνου, αρνάκι Λήμνου, σφέλα Μεσσηνίας, λουκάνικα Καρδίτσας, κρητικό απάκι και γαλένι, πλιγούρι Θράκης, ελαιόλαδο Σητείας, φακές Κοζάνης, γίγαντες Καστοριάς, παραδοσιακές πηλιορείτικες πίτες, κίτρινο ρύζι από τους ορυζώνες του Αξιού, χειροποίητες χυλοπίτες Πηλίου κ.α.