Το «αδιαχώρητο» επικράτησε για μία ακόμη φορά στη Food Expo ’19, όπου πάνω από 1.300 εκθέτες από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό παρουσίασαν χιλιάδες προϊόντα, ιδανικά και για τα ράφια των μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής.

Του Βάιου Τασούλα

Χιλιάδες προμηθευτές μίνι μάρκετ στην έκθεση

FOOD EXPO '19Κοσμοσυρροή κατεγράφη στη φετινή έκθεση FOOD EXPO ’19, καθώς δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι βρέθηκαν στο Metropolitan Expo, για να δουν από κοντά τους πάνω από 1.300 εκθέτες και την τεράστια γκάμα των προϊόντων που παρουσιάστηκαν από κάθε γωνιά της Ελλάδας, αλλά και από το εξωτερικό. Ανάμεσά τους κι εκατοντάδες εταιρείες με προϊόντα ιδανικά, ή και αποκλειστικά, για μίνι μάρκετ, καθώς όλοι οι γνωστοί προμηθευτές της μικρής λιανικής έδωσαν το «παρών» και στη φετινή έκθεση. Επιπλέον, όμως, και πολλοί νέοι, μικροί και μεγάλοι «παίκτες» της αγοράς, που είχαν τις δικές τους επαφές με επαγγελματίες του κλάδου, αναζητώντας ευκαιρίες και διεκδικώντας χώρο στα ράφια των καταστημάτων.

Βροντερό «παρών» από τους επαγγελματίες

H Food Expo πραγματοποιήθηκε το 2019 για 6η φορά και κατά τις τρεις ημέρες της λειτουργίας της επιβεβαίωσε τη δυναμική της ως ένα από τα κορυφαία εκθεσιακά γεγονότα για τρόφιμα και ποτά στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Σύμφωνα με τα στοιχεία των διοργανωτών, η φετινή έκθεση ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καταγράφοντας προσέλευση 70.000 ποιοτικών επαγγελματιών από 28.253 επιχειρήσεις της Οργανωμένης Λιανικής, του Χονδρεμπορίου, της Βιομηχανίας Τροφίμων και Ποτών, των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης, που αναζητούσαν νέα προϊόντα για να αναβαθμίσουν την επιχείρησή τους και που πήγαν αποφασισμένοι να κλείσουν νέες εμπορικές συμφωνίες. Όσον αφορά το κανάλι των σούπερ μάρκετ, των μίνι μάρκετ και της υπόλοιπης μικρής λιανικής, αυτό για μια ακόμη φορά αποτέλεσε το No1 στη FOOD EXPO ’19, με την πλειοψηφία των προϊόντων που εκτέθηκαν να αφορά τα συγκεκριμένα καταστήματα και με χιλιάδες επαγγελματίες του συγκεκριμένου κλάδου να παίρνουν μια «γεύση» από την τεράστια γκάμα προϊόντων που μπορούν να τοποθετήσουν στα ράφια τους.

Ικανοποιημένο το 95% των Ελλήνων επισκεπτών

Εντυπωσιακός ήταν ο βαθμός ικανοποίησης των επισκεπτών της FOOD EXPO ’19, καθώς στη συντριπτική τους πλειοψηφία εμφανίστηκαν απόλυτα ευχαριστημένοι από την έκθεση. Συγκεκριμένα, το 95% των Ελλήνων επισκεπτών δήλωσε ότι έμεινε απόλυτα ικανοποιημένο από την επίσκεψη, ενώ το 97% εξέφρασε την επιθυμία να επισκεφτεί την έκθεση και το 2020.
Αξιοσημείωτα ήταν και τα ποσοστά όσον αφορά την εμπορική αποτελεσματικότητα των επισκέψεων. Αναλυτικά, οι επισκέπτες σε ποσοστό 33% δήλωσαν ότι έκλεισαν εμπορικές συμφωνίες με τους Έλληνες και ξένους εκθέτες, ενώ σε υψηλό ποσοστό 88% υποστήριξαν ότι προτίθενται να κλείσουν εμπορικές συμφωνίες τους επόμενους 6 μήνες.

FOOD EXPO '19

H έρευνα πραγματοποιήθηκε από τη γνωστή εταιρεία ερευνών, ALCO, σε δείγμα 600 Ελλήνων επισκεπτών, decision makers στο σύνολό τους, οι οποίοι είτε είχαν είτε σκόπευαν να ανοίξουν νέα επιχείρηση σχετική με τον κλάδο Τροφίμων και Ποτών. Διεξήχθη κατά τη διάρκεια των τριών ημερών της έκθεσης, με τη μορφή προσωπικών συνεντεύξεων, κι οι Έλληνες επαγγελματίες που συμμετείχαν προέρχονταν από ολόκληρη τη χώρα (Αττική και Βόρεια, Νότια, Κεντρική & Νησιωτική Ελλάδα).

Οι προμηθευτές των μίνι μάρκετ στη FOOD EXPO ’19

Πάνω από 1.000 επιχειρήσεις από ολόκληρη την Ελλάδα βρέθηκαν στη FOOD EXPO ’19 με τα δικά τους περίπτερα, για να παρουσιάσουν τα προϊόντα τους σε υποψήφιους πελάτες. Μεταξύ αυτών κι όλοι οι μεγάλοι και μικροί προμηθευτές των μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής, οι οποίοι είχαν συναντήσεις με επαγγελματίες της αγοράς και συζήτησαν για καθιερωμένα και νέα προϊόντα, τα οποία είναι σήμερα διαθέσιμα για τα ράφια κάθε καταστήματος.

Oι επισκέπτες σε ποσοστό 33% δήλωσαν ότι έκλεισαν εμπορικές συμφωνίες με τους Έλληνες και ξένους εκθέτες, ενώ σε υψηλό ποσοστό 88% υποστήριξαν ότι προτίθενται να κλείσουν εμπορικές συμφωνίες τους επόμενους 6 μήνες.

Ο τελικός αριθμός των Ελλήνων και ξένων εκθετών έφτασε τους 1.300, τα περίπτερα των οποίων αναπτύχθηκαν σε 50.000τ.μ. εκθεσιακής επιφάνειας, ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ. Μεταξύ των πολλών και σημαντικών εταιρειών που συμμετείχαν, συγκαταλέχθηκαν και πολλές ελληνικές, με αναγνωρισμένα brand στη χώρα μας, και ειδικά στο κανάλι των μίνι μάρκετ, όπως Αραμπατζής ΑΒΕΕ, Βιολάντα ΑΕ, Έψα ΑΕ, Κοντοβερός ΑΕ, Πασσιάς ΑΒΕΕ, ΑΣΠΙ Πίνδος, Χώτος ΑΒΕΕ, Tottis – Bingo AEBE, Λουξ Μαρλαφέκας ΑΒΕΕ κ.ά.
Προτάσεις από κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Δυναμικό «παρών» έδωσαν στη FOOD EXPO ’19 και δεκάδες μικρές επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα, οι οποίες κι έκαναν… απόβαση στην Αθήνα, με «ισχυρή» εκπροσώπηση. Στα ειδικά διαμορφωμένα περίπτερά τους, περισσότεροι από 600 εκθέτες, στην πλειονότητά τους μικρομεσαίες επιχειρήσεις που παράγουν ντελικατέσεν τρόφιμα και ποτά, ανέδειξαν τον γαστρονομικό πλούτο της περιοχής τους. Η φετινή έκθεση κατέγραψε τη συμμετοχή όλων των Περιφερειών και πολλών Επιμελητηρίων της Ελλάδας, καθώς και των περισσότερων Δήμων της Αττικής.