Καμπάνια 2,3 εκατ. ευρώ για την αιγοπροβατοτροφία

Καμπάνια 2,3 εκατ. ευρώ για την αιγοπροβατοτροφία. 

Περίπου 2,3 εκατ. ευρώ υπολογίζεται ότι θα κοστίσει την προσεχή 3ετία η προβολή της βιώσιμης αιγοπροβατοτροφίας και της συμβολής της στο οικοσύστημα και την υγιεινή διατροφή, στο πλαίσιο του προγράμματος “Signed by nature”.

Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της παρουσίασης του προγράμματος, ο πρόεδρος της Ελληνικής Εθνικής Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Κρέατος (ΕΔΟΚ), κ. Ελευθέριος Γίτσας, επεσήμανε ότι βιώνουμε μία περίοδο στοχοποίησης -ενοχοποίησης της αιγοπροβατοτροφίας, λόγω της επιβάρυνσης που αυτή προκαλεί σε κάποιες χώρες, στο περιβάλλον.

Ωστόσο, όπως τόνισε, «οι πολύ διαφορετικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα μας ως προς την εκτροφή και συγκεκριμένα η εκτατική εκτροφή σε ημιορεινές κυρίως περιοχές, μπορούν να αποτελέσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χώρας μας, για την περαιτέρω αύξηση της κατανάλωσης ελληνικού αιγοπρόβειου κρέατος, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό».