Λένε

Λένε «ναι» οι Έλληνες στις υπερτροφές. 

Απόλυτα ανοδικές τάσεις στη ζήτηση και κατανάλωση γνωστών και μη υπετροφών από τους Έλληνες καταναλωτές δείχνουν τα στοιχεία της αγοράς, με το ποσοστό τους να αυξάνεται και όσον αφορά τη θέση τους στο τραπέζι του ελληνικού νοικοκυριού. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του ΙΕΛΚΑ σε συνεργασία με την αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία ΑΚΟΣ, τα περισσότερα από τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στην ευρύτερη αγορά των superfoods παρουσιάζουν μεγάλη κι αυξανόμενη κατανάλωση στη χώρα μας.

Συγκεκριμένα, από τις κύριες τροφές που καταναλώνουν οι Έλληνες και δεν είναι γνωστές ως υπερτροφές ξεχωρίζουν το ελαιόλαδο, με το σχεδόν απόλυτο 93%, τα φρέσκα λαχανικά (91%), τα φρέσκα φρούτα (90%) και το μέλι (81%), ενώ ακολουθούν με σημαντικό μερίδιο η σοκολάτα-κακάο (67%), το πράσινο τσάι (48%), το ταχίνι (41%), το ρόδι (34%), η κράνα-κράνμπερι (31%), το σαφράν-κρόκος (19%) και το κεφίρ (17%). Αντίστοιχα, στα γνωστά superfoods, την προτίμηση των καταναλωτών έχουν αρχίσει να κερδίζουν ο βασιλικός πολτός (9%), το ιπποφαές (9%) το κουκούτσι βερίκοκου (5%), το σπαθόχορτο (5%), το έλαιο κάνναβης (2%), το μαύρο κίμινο (2%), τα φύλλα ελιάς (2%) και το γάλα γαϊδούρας (1%). Τα περισσότερα δε από αυτά αποτελούν τη βάση ή το έξτρα συστατικό σε προϊόντα υψηλής κατανάλωσης, όπως το γάλα, το γιαούρτι, οι μπάρες δημητριακών κι οι χυμοί.