Εν μέσω πανδημίας το μέλι αποτελεί μέρος του διαιτολογίου των Ελλήνων. Οι ευεργετικές ιδιότητες του μελιού για την υγεία είναι γνωστές από την αρχαιότητα. Θεωρείται ότι θωρακίζει τον οργανισμό απέναντι σε διάφορους ιούς, βοηθώντας στη δημιουργία ενός ισχυρού ανοσοποιητικού συστήματος. Πολλά καταστήματα μικρής λιανικής επιλέγουν να τοποθετήσουν ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα στα καταστήματά τους, μεταξύ των οποίων το μέλι αποτελεί μια σταθερή πρόταση για τους πελάτες τους. Οι επιχειρήσεις αυτές φαίνεται να δικαιώθηκαν εν μέσω κορονοϊού, καθώς η καταναλωτές, εξαιτίας της καραντίνας, έκαναν «στροφή» προς τα ελληνικά μέλια. Παράλληλα τα προϊόντα από ξηρούς καρπούς, όπως το φιστικοβούτυρο ή το αμυγδαλοβούτυρο έχουν ενισχύσει την θέση τους στην αγορά. Πλέον είναι διαθέσιμη μια μεγάλη γκάμα σε υγιεινές επιλογές αλειμμάτων, καθώς οι μαρμελάδες παράγονται από 100% φρούτο και μειωμένη ζάχαρη, στα προϊόντα σοκολάτας η stevia κατέχει κυρίαρχη θέση, ενώ το ταχίνι προτιμάται σταθερά από ένα σημαντικό μέρος του καταναλωτικού κοινού. Η εταιρεία Γεωδή για παράδειγμα, έχει λανσάρει ένα βιολογικό άλειμμα φρούτων χωρίς προσθήκη ζάχαρης με ελληνικά βιολογικά φρούτα σε ολόκληρα κομμάτια και χυμούς φρούτων στους τύπους φράουλα, σύκο, πορτοκάλι και βερίκοκο. Η εταιρεία Melimnos έχει εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της λανσάροντας στην αγορά τη νέα σειρά Alipseto. Πρόκειται για τρεις νέους κωδικούς προϊόντων οι οποίοι έχουν ως βάση τους τους ελληνικό μέλι, υψηλής ποιότητας κακάο και πραγματικά φρούτα.