Πολλές είναι πλέον οι βιομηχανίες τροφίμων, ποτών, αλλά και όλων των ειδών του παντοπωλείου, που έχουν εισέλθει στην αγορά των vegan προιόντων και η λίστα φαίνεται ότι αυξάνεται διαρκώς.
Η τάση του βιγκανισμού μπορεί να παραμένει σε χαμηλά επίπεδα στην Ελλάδα, αλλά σε παγκόσμιο επίπεδο μεγαλώνει διαρκώς και δείχνει ότι είναι το μέλλον και για τη χώρα μας, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά ένα μεγάλο αριθμό καταναλωτών της νέας και της επόμενης γενιάς.
Στα ράφια και τα ψυγεία των ελληνικών μίνι μάρκετ άλλωστε, υπάρχουν ήδη αρκετοί κωδικοί και από γνωστά brand, όπως οι σοκολάτες ΙΟΝ, αλλά η εικόνα είναι ακόμη πιο ευοίωνη για την κατηγορία, στο εξωτερικό.
Ένα νέο μεγάλο brand που έκανε την είσοδό του στη vegan αγορά, είναι η Lindt, η οποία ανακοίνωσε την κυκλοφορία δύο νέων εκδόσεων χωρίς γαλακτοκομικά Lindor, τα οποία παρασκευάζονται από γάλα βρώμης.
Η παγκοσμίου φήμης ελβετική μάρκα σοκολάτας, η οποία ιδρύθηκε το 1845, φημίζεται για τα κουτιά της με τρούφες Lindor, τα οποία παραδοσιακά παρασκευάζονταν από γαλακτοκομικά, αλλά η εταιρεία παρουσίασε τώρα μια νέα φόρμουλα με βάση τη βρώμη.
Αντίστοιχο αντίκτυπο είχε και η vegan έκδοση του The Laughing Cow’s που κυκλοφόρησε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μετά την κυκλοφορία δύο vegan γεύσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες πέρυσι, το Laughing Cow έφερε το μαλακό τυρί του και στην Ευρώπη.
Το Laughing Cow είναι μια δημοφιλής μάρκα σνακ τυριών, που ανήκει στη γαλλική εταιρεία γαλακτοκομικών Bel Group και το vegan Laughing Cow είναι φτιαγμένο από αμύγδαλα, λάδι καρύδας, ηλιέλαιο, πρωτεΐνη μπιζελιού και καρυκεύματα. Η απόφαση του Bel Group να αναπτύξει και να κυκλοφορήσει μια vegan έκδοση του Laughing Cow υπογραμμίζει την αύξηση της ευαισθητοποίησης των καταναλωτών σχετικά με το ηθικό και περιβαλλοντικό κόστος των αγελάδων εκτροφής.