«Πεδίο πολέμου» στο Μάτι

Η συλλογή πραγμάτων έγινε μέσα σε λίγες ημέρες και η ίδια η κα Πουλιάση βρέθηκε στο Μάτι και στη Νέα Μάκρη για να παραδώσει τις κούτες. «Παραδώσαμε τα πράγματα στον Ναυτικό Όμιλο στο Μάτι και στο Πολιτιστικό Κέντρο της Νέας Μάκρης, όπου οφείλω να πω ότι όλα ήταν ιδιαίτερα οργανωμένα και παρ’ ότι εμείς είχαμε κάνει μία προετοιμασία, ξεχωρίζοντας και ονομάζοντας τα πάντα σε κούτες και σακούλες, οι εθελοντές και εκεί έκαναν σωστή δουλειά. Ήταν άλλωστε αρκετός κόσμος που βοηθούσε, είτε άμεσα εμπλεκόμενοι, είτε εθελοντές από διάφορες περιοχές και αυτό ήταν το ευχάριστο. Από την άλλη, οι εικόνες στη διαδρομή ήταν τρομερές. Έμοιαζε πραγματικά με τοπίο πολέμου. Κατεστραμμένα σπίτια, καμένα δέντρα και μαύρο παντού. Ήταν απίστευτα λυπηρό», τόνισε στο περιοδικό μας.

Μικρό μίνι μάρκετ… μεγάλη καρδιά!Καλή η κίνηση στο Μικρό μίνι μάρκετ

Σίγουρα κανείς δεν πρόκειται να ξεχάσει όσα συνέβησαν το περασμένο καλοκαίρι. Καλώς ή κακώς, όμως, η ζωή συνεχίζεται. Πώς είναι, λοιπόν, η δουλειά στο μίνι μάρκετ; «Ευτυχώς υπάρχει αρκετή κίνηση. Το κατάστημα λειτουργεί εδώ και έξι χρόνια και έχουμε κατά βάση σταθερούς πελάτες, που ψωνίζουν από το μίνι μάρκετ. Τα τσιγάρα είναι βέβαια το νούμερο ένα προϊόν, αλλά μεγάλη ζήτηση έχουν και άλλα προϊόντα, ανάλογα με την εποχή. Μπίρες και αναψυκτικά όλο τον χρόνο, παγωτά το καλοκαίρι, σοκολάτες τον χειμώνα, γενικά η κίνηση είναι καλή», μας εξηγεί η κα Πουλιάση. Στο κατάστημά της διαθέτει και αρκετές ελληνικές ετικέτες. Έχουν την αντίστοιχη ζήτηση; «Ναι. Σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα, επειδή και οι πελάτες μας γνωρίζουν τα προϊόντα που φέρνουμε στο μίνι μάρκετ, η ζήτηση για τα ελληνικά προϊόντα είναι ακόμη μεγαλύτερη. Εμείς, λόγω καταγωγής, έχουμε συχνά και μεγάλη ποικιλία από κερκυραϊκά προϊόντα, τα οποία και μας ζητούν πια οι πελάτες μας».

«Ακολουθούμε και εμείς την πολιτική της έξτρα χρέωσης των 50 λεπτών, ενημερώνοντας βέβαια τους πελάτες μας, ώστε να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις».

Εξυπηρετούμε πάντα με POS – Έξτρα χρέωση στις κάρτες κινητής

Ένα από τα σταθερά προβλήματα για τα μίνι μάρκετ είναι η χρήση των POS και ειδικά για τις κάρτες κινητής τηλεφωνίας. Στο Μικρό μίνι μάρκετ της οδού Ηρακλέους, πάντως, η δυνατότητα πληρωμής με κάρτα είναι εμφανής. «Ναι, διαθέτουμε μηχανήματα και τα χρησιμοποιούμε σε όλους τους πελάτες, όποιο κι αν είναι το ποσό, γιατί προσπαθούμε να εξυπηρετήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Παρ’ όλα αυτά, για τις κάρτες κινητής τηλεφωνίας, ακολουθούμε και εμείς την πολιτική της έξτρα χρέωσης των 50 λεπτών, ενημερώνοντας βέβαια τους πελάτες μας, ώστε να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις», υποστήριξε η ιδιοκτήτρια του καταστήματος.

Μεγάλη γκάμα σε κρασιά

Μικρό μίνι μάρκετ… μεγάλη καρδιά!Στο μίνι μάρκετ επί της οδού Ηρακλέους 26 στον Νέο Κόσμο τα πάντα είναι απολύτως τακτοποιημένα στα ράφια. Αυτό που ξεχωρίζει, όμως, είναι το ράφι με τα κρασιά, αφού η ποικιλία είναι μεγαλύτερη της συνηθισμένης. «Έχουμε δημιουργήσει ένα ράφι με διάφορες ετικέτες, οι περισσότερες από τις οποίες είναι ελληνικές, αφού υπάρχει αρκετή ζήτηση και για κρασιά και για τσίπουρο. Φέρνουμε μάλιστα κρασιά και από τη Λήμνο, όπου συνεργαζόμαστε με την εταιρεία Σαββόγλου-Τσιβόλας, προσπαθώντας να ικανοποιήσουμε πλήρως τους πελάτες μας. Είναι προϊόντα που μας τα ζητάνε πια και η κίνησή τους είναι ικανοποιητική», υποστήριξε στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» η κα Πουλιάση.