Nobacco: Βελτίωση και εξατομίκευση της εμπειρίας πελατών

Τις νέες δυνατότητες που προσφέρουν οι τεχνολογικές εξελίξεις, στη λειτουργία των επιχειρήσεων λιανικής, σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Μάρκος Μαρκόπουλος σε συζήτηση στο πλαίσιο του Retail Business Breakfast το οποίο διοργάνωσαν η Βρετανική Πρεσβευτική Κατοικία και η Analytical View.

Nobacco: Βελτίωση και εξατομίκευση της εμπειρίας πελατώνΣτην εκδήλωση με θέμα «Advanced Analytics & AI at the service of modern and effective Retailers» παρέστησαν υψηλόβαθμα στελέχη των κορυφαίων εταιρειών λιανικής, ακαδημαϊκοί και εκπρόσωποι φορέων οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να συζητήσουν για την επίδραση των προηγμένων analytics και της τεχνητής νοημοσύνης στην άσκηση των καθημερινών λειτουργιών μιας εταιρείας του κλάδου.

Ο κύριος Μαρκόπουλος, στάθηκε στις δυνατότητες που προσφέρει η ανάλυση δεδομένων στη βελτίωση και στην εξατομίκευση της εμπειρίας των πελατών της Νobacco, τομέα στον οποίο η Nobacco διακρίνεται συστηματικά.

«Είναι προτεραιότητα για εμάς να συνεχίσουμε να ικανοποιούμε τις ανάγκες των πελατών μας και, στην κατεύθυνση αυτή, η αξιοποίηση των εργαλείων που μας δίνει η ανάπτυξη των big data analytics είναι μονόδρομος για εταιρείες όπως η Nobacco, που επιδιώκει να οδηγεί τις εξελίξεις στον κλάδο της», σημείωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.