Την «τιμητική» τους έχουν τα τελευταία χρόνια τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα στα ράφια των καταστημάτων, καθώς ένα σημαντικό ποσοστό των Ελλήνων καταναλωτών τα αναζητά και στα καταστήματα της μικρής λιανικής. Σχετικές έρευνες μάλιστα έχουν δείξει πως από τότε που ξεκίνησε η πανδημία, η ετικέτα «made in Greece» έχει αποκτήσει νέα δυναμική, με τους πελάτες των σούπερ και μίνι μάρκετ να προτιμούν να πληρώσουν ένα ελαφρώς υψηλότερο αντίτιμο για ένα ελληνικό προϊόν στηρίζοντας την εγχώρια οικονομία.

Στο πλαίσιο αυτό, οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν ενισχύσει σημαντικά τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων, ανταποκρινόμενες στην τάση που επικρατεί στην αγορά. Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία ΑΒ Βασιλόπουλος ανανεώνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα τη γκάμα ελληνικών προϊόντων που διαθέτει, τοποθετώντας στα ράφια της κωδικούς από διάφορα μέρη της Ελλάδος. Μέχρι τις 9 Δεκεμβρίου μάλιστα οι πελάτες των καταστημάτων της θα μπορούν να προμηθευτούν τοπικά, παραδοσιακά προϊόντα υψηλής ποιότητας από την Ήπειρο. Λουκάνικα, γκουρμέ τυριά όπως τα μετσοβόνε, γραβιεράκι 8μηνης ωρίμασης, βλαχοτύρι, κεφαλοτύρι, πεκορίνο 15μηνης ωρίμασης, φαρδιές χυλοπίτες θα διατίθενται από την ΑΒ Βασιλόπουλος. Η σειρά επιλογών συμπληρώνεται με το κοτόπουλο “ΑΒ Επιλογή”, που έρχεται επίσης από την Ήπειρο. Η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ όμως δεν είναι η μόνη που επενδύει σε παραδοσιακά προϊόντα, αφού όλες οι εταιρείες έχουν διευρύνει τη γκάμα τους και τοποθετούν νέα τμήματα στα σούπερ μάρκετ.