Οι μικρομεσαίοι ανατρέπουν τη

Σούπερ Μάρκετ: Βελτίωση των πωλήσεων τον Αύγουστο.

Αύξηση της τάξεως του 2,1% σε αξία και 1,7% ως προς τον όγκο παρατηρήθηκε στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ για το μήνα Αύγουστο 2018, με επιβραδυντικές όμως τάσεις από τον Ιούνιο και μετά, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI.

Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ ενισχύθηκαν από τις αρχές του έτους μέχρι και τον Αύγουστο κατά 3,4% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2017, με το τζίρο τους τον μήνα Αύγουστο να αυξάνεται κατά 2,1% σε σύγκριση με τον Αύγουστο του 2017. Το Μάιο η αύξηση ανήλθε στο 6,1%, τον Ιούνιο στο 2,8% και τον Ιούλιο στο 2,3%, με το ρυθμό ανάπτυξης να ακολουθεί πτωτική πορεία. Ανάλογη τάση παρατηρήθηκε και στον όγκο πωλήσεων, δηλαδή καθοδικές τάσεις κατά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Στις βασικές κατηγορίες προϊόντων η αξία και ο όγκος των πωλήσεων για το τελευταίο οκτάμηνο διαμορφώθηκαν ως εξής:

  • Κατεψυγμένα τρόφιμα: +8,5% η αξία και +10,8% ο όγκος πωλήσεων.
  • Σνακς: +6,7% η αξία και ο όγκος πωλήσεων
  • Άλλα προϊόντα νοικοκυριού: +6,6% η αξία και +6,3% ο όγκος πωλήσεων
  • Μη αλκοολούχα ποτά (συμπεριλαμβάνεται και ο καφές): +5,1% η αξία και +2,3% ο όγκος πωλήσεων.
  • Συσκευασμένα τρόφιμα: +4,5% η αξία πωλήσεων και +5% ο όγκος πωλήσεων.
  • Γαλακτοκομικά: + 3,6% η αξία πωλήσεων και +1,4% ο όγκος πωλήσεων.
  • Καθαριστικάαπορρυπαντικά: +3,1% η αξία πωλήσεων και +3,4% ο όγκος πωλήσεων.
  • Είδη ατομικής υγιεινής: +2,3% η αξία και +2,7% ο όγκος πωλήσεων.
  • Είδη ατομικής φροντίδας και ομορφιάς: +1,3% η αξία πωλήσεων και +4,6% ο όγκος πωλήσεων.
  • Αλκοολούχα ποτά: +1% η αξία και +0,6% ο όγκος πωλήσεων.