Στο 21% οι ηλεκτρονικές αγορές σε τρόφιμα και φάρμακα

Στο 21% οι ηλεκτρονικές αγορές σε τρόφιμα και φάρμακα. 

Οι ηλεκτρονικές αγορές τροφίμων και προϊόντων πρώτης ανάγκης έχουν παρουσιάσει σημαντική αύξηση στην Ελλάδα, κυρίως μετά την επιβολή μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού.

Παράλληλα, αύξηση σημείωσε και η πρόθεση των Ελλήνων για τις διαδικτυακές αγορές σε μια περίοδο που η επιδημία του κορονοϊού βρίσκεται σε εξέλιξη, όπως ανίχνευσε πανελλαδική έρευνα της ierax analytix, που δόθηκε στη δημοσιότητα. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο διάστημα 10-13 Μαρτίου, σε δείγμα 703 ανδρών και γυναικών, ηλικίας 18-45 ετών.

Σύμφωνα με τα ευρήματά της, το 21% των ερωτηθέντων δήλωσε πως στο δεύτερο μισό του Μαρτίου (συγκεκριμένα στις επόμενες 15 μέρες από τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου) θα πραγματοποιήσει ηλεκτρονικές αγορές από σούπερ μάρκετ και φαρμακεία. «Το ποσοστό αυτό είναι τεράστιο, αν υπολογίσουμε ότι, προ ιού, μόλις το 0,5% του τζίρου των σούπερ μάρκετ προερχόταν από το διαδίκτυο», ενώ για τα φαρμακεία ο ηλεκτρονικός τζίρος ήταν 5%, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση της ierax analytix.