Με online φυλλάδια «ψαρεύουν» πελάτες τα σούπερ μάρκετ

Στην πρωτοβουλία «Μόνιμη μείωση τιμής» και στους ελέγχους των πολυεθνικών φαίνεται να εστιάζει το τελευταίο διάστημα το υπουργείο Ανάπτυξης. Τη στιγμή που οι κωδικοί που συμμετέχουν στο μέτρο έφτασαν τους 629, ο κ. Σκρέκας συναντήθηκε με τους εκπροσώπους των πολυεθνικών στις οποίες επιβλήθηκε πρόστιμο για υπέρβαση του μέγιστου περιθωρίου κέρδους που επιτρέπεται για προϊόντα που είναι βασικά για την ανθρώπινη διαβίωση.

Κατά την συνάντηση πραγματοποιήθηκαν γόνιμες συζητήσεις με τους εκπροσώπους των δύο πολυεθνικών εταιρειών, καθώς έγινε διάλογος με σκοπό την καλύτερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού. Στο μεταξύ συνεχίζεται ο έλεγχος σε άλλες 5 πολυεθνικές επιχειρήσεις και ενδέχεται να ανακοινωθούν νέα πρόστιμα. Όλα τα πρόστιμα τα οποία έχουν μπει μέχρι στιγμής σε εταιρίες, είτε για πλασματικές εκπτώσεις, είτε για αθέμιτη κερδοφορία, στη συντριπτική τους πλειονότητα εισπράττονται, είπε στην ΕΡΤ ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Καταναλωτή Σωτήρης Αναγνωστόπουλος. Ο ίδιος υπενθύμισε ότι, σύμφωνα με τη νομοθεσία, προβλέπεται χρονικό περιθώριο 60 ημερών, εάν θέλουν οι εταιρείες να προσφύγουν στα δικαστήρια.

Ο γενικός γραμματέας ανέφερε ότι ο τελευταίος έλεγχος, αυτός ο οποίος απέδωσε και τα πρόστιμα των 2 εκατ. ευρώ στις δύο πολυεθνικές για αθέμιτη κερδοφορία, έγινε τους τελευταίους μήνες από το καλοκαίρι μέχρι και το Σεπτέμβριο. Ωστόσο, οι έλεγχοι συνεχίζονται και είναι καθημερινοί και συνεχείς σε όλα τα σημεία της αγοράς. Δεν είναι μόνο στις πολυεθνικές επιχειρήσεις, είναι στις επιχειρήσεις λιανικής, στις εμπορικές επιχειρήσεις, σε άλλες παραγωγικές επιχειρήσεις, παντού, σημείωσε.