Σε λογική

Ένας από τους λόγους που τα τελευταία δύο χρόνια οι επιχειρήσεις είδαν τους τζίρους τους να μειώνονται είναι το αντίκτυπο που είχε η πανδημία στον τουρισμό. Πολλά είναι τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα που στηρίζουν πολλά στην προσέλευση των ξένων επισκεπτών, ιδιαίτερα στις παραθαλάσσιες περιοχές και το κέντρο των μεγάλων πόλεων, όπως είναι η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη.

Όπως όλα δείχνουν όμως, το 2022 θα είναι μια καλύτερη χρονιά, αφού οι τουρίστες έχουν αρχίσει να κάνουν ήδη την εμφάνισή τους και επισκέπτονται τα καταστήματα της μικρής λιανικής για να αγοράσουν χυμούς, αναψυκτικά και άλλα προϊόντα που συνδέονται με τις διακοπές. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά ο υπουργός τουρισμού κ. Β. Κικίλιας «η έναρξη των απευθείας πτήσεων από τις ΗΠΑ στις 7 Μαρτίου, η αύξηση της κρουαζιέρας, με τον Πειραιά ως homeport φέρνει τους επιβάτες στην Αθήνα, και συντελεί στο να αυξηθούν οι τουριστικές ροές δημιουργώντας έσοδα για την οικονομία της πόλης».

Φυσικά αυτή η συνθήκη ευνοεί σημαντικά και τα μίνι μάρκετ, που για μεγάλο διάστημα στηρίχθηκαν στις αγορές των καταναλωτών της γειτονιάς τους.