Το Hyperlocal Marketing στην υπηρεσία των μίνι μάρκετ

To Hyperlocal Marketing σε 8 «βήματα»!

Προωθήστε διαδικτυακά την επιχείρησή σας μέσω του Facebook και στοχεύστε αποκλειστικά σε εν δυνάμει πελάτες σας.

Το Hyperlocal Marketing στην υπηρεσία των μίνι μάρκετ1 Για να δημιουργήσετε τη σελίδα της δικής σας επιχείρησης στο Facebοok, θα πρέπει να έχετε ένα προσωπικό προφίλ στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης, είτε το χρησιμοποιείτε είτε όχι. Αφού εισέλθετε λοιπόν σε αυτό, η διαδικασία είναι πολύ απλή. Ξεκινήστε πατώντας το κουμπί που βρίσκεται επάνω δεξιά στο «βελάκι» και επιλέξτε «Δημιουργία Σελίδας».

 

Το Hyperlocal Marketing στην υπηρεσία των μίνι μάρκετ2 Στη συνέχεια, επιλέξτε «Επιχείρηση ή επωνυμία» και γράψτε το όνομα της επιχείρησής σας. Καλό θα είναι να μην επιλέξετε τη φορολογική σας επωνυμία, αλλά το όνομα με το οποίο είναι γνωστή στους πελάτες σας. Αν υπάρχει το συγκεκριμένο όνομα σε άλλη σελίδα, πιθανότατα θα πρέπει να το διαμορφώσετε κάπως διαφορετικά (π.χ. αντί για ελληνικά να το γράψετε στα αγγλικά).

 

Το Hyperlocal Marketing στην υπηρεσία των μίνι μάρκετ3 Ανεβάστε μια εικόνα προφίλ (π.χ. το λογότυπό σας ή μια ωραία φωτογραφία του καταστήματός σας) και φωτογραφία εξωφύλλου. Προσέξτε τις διαστάσεις για να φαίνεται σωστά η σελίδα, χωρίς κείμενα δεξιά και αριστερά ώστε να εμφανίζεται σωστά ακόμη και σε οθόνες κινητών τηλεφώνων.

 

Το Hyperlocal Marketing στην υπηρεσία των μίνι μάρκετ4 Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία του Facebook ακολουθώντας τα βήματα για να προσελκύσετε κοινό στη σελίδα σας. Προσκαλέστε τους φίλους σας και κάντε κοινοποιήσεις της σελίδας στο προσωπικό προφίλ σας, κρατώντας έναν φιλικό τόνο στο συνοδευτικό κείμενο που να ταιριάζει με τον χαρακτήρα σας.

 

Το Hyperlocal Marketing στην υπηρεσία των μίνι μάρκετ5 Για να διαφημίσετε προϊόντα ή το κατάστημά σας, ο ευκολότερος τρόπος είναι μέσω προώθησης των αναρτήσεών σας. Η διαδικασία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μετά την ανάρτηση, είναι μέσω του κουμπιού που θα εμφανιστεί από κάτω της και ονομάζεται «Προώθηση Δημοσίευσης». Όταν το κάνετε, θα ανοίξει ένα πλαίσιο διαλόγου όπως δίπλα στην εικόνα. Ξεκινήστε με την επιλογή κοινού και επιλέξτε «άτομα που επιλέγετε μέσω στόχευσης».

 

Το Hyperlocal Marketing στην υπηρεσία των μίνι μάρκετ6 Επιλέξτε την ηλικία και το φύλο και κατόπιν, μέσα από τον χάρτη, πατήστε την «πινέζα» και τοποθετήστε την στο σημείο που βρίσκεται το κατάστημά σας. Επάνω θα εμφανιστούν οι συντεταγμένες σας. Αφαιρέστε άλλες τοποθεσίες που τυχόν εμφανίζονται (π.χ. Αθήνα, Ελλάδα) και κρατήστε μόνο αυτές. Από τον κέρσορα των χιλιομέτρων δηλώστε την ακτίνα μέσα στην οποία θέλετε να εμφανίζεστε (π.χ. 3 χιλιόμετρα).

 

Το Hyperlocal Marketing στην υπηρεσία των μίνι μάρκετ7 Λίγο πιο κάτω, θα βρείτε τις επιλογές χρέωσης, τον προϋπολογισμό. Προτείνουμε πάντα μικρό ημερήσιο προϋπολογισμό, π.χ. €2 σαν δοκιμή, και την επέκτασή του ανάλογα με την απήχηση. Εκεί θα βρείτε και το μέγεθος του κοινού που θα σας δει.

 

Το Hyperlocal Marketing στην υπηρεσία των μίνι μάρκετ8 Τέλος, μην ξεχνάτε μετά από κάθε δημοσίευση να παρακολουθείτε τα στατιστικά της σελίδας σας προκειμένου να έχετε μια σαφή εικόνα της κάθε καμπάνιας. Έτσι, με τον καιρό, θα μάθετε ποιες καμπάνιες λειτουργούν και σε ποιο κοινό, και σε συνδυασμό με την παρακολούθηση του ταμείου σας θα ξέρετε πόσα χρήματα θα πρέπει να επενδύσετε στο χρήσιμο αυτό εργαλείο!

 

Το διαδίκτυο «κερδίζει» πελάτες

Η σημασία της προώθησης της επιχείρησης, των προϊόντων ή των προσφορών σας μέσω του Διαδικτύου, αποδεικνύεται και από την αύξηση των καταναλωτών που επιλέγουν το on-line κανάλι για τις αγορές τους. Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, το 2017 ένας στους πέντε Έλληνες (ποσοστό 20%) δοκίμασε έστω μία φορά τις on-line αγορές, για κάποιο προϊόν σουπερ μάρκετ.