Αραιώνουν οι επισκέψεις στα σούπερ μάρκετ

Ο πρόεδρος της Ένωσης Μικρών και Μεσαίων Σούπερ Μάρκετ, Γιάννης Πηλίδης, αναφέρθηκε στα μέχρι τώρα αποτελέσματα των νέων μέτρων κατά της ακρίβειας, χαρακτηρίζοντάς τα ενθαρρυντικά. Ο ίδιος επεσήμανε ότι οι νέοι τιμοκατάλογοι για προϊόντα προσωπικής φροντίδας, απορρυπαντικά και προϊόντα φροντίδας σπιτιού δείχνουν μείωση των τιμών, με ορισμένες περιπτώσεις μείωσης έως και 40%.

Ο μέσος όρος των μειώσεων ανέρχεται στο 20%. Επιπλέον, σημειώνει ότι παρά τη μείωση των τιμοκαταλόγων, ορισμένες εταιρείες διατηρούν διαφοροποιημένες προσφορές, κάτι που ενδέχεται να δημιουργήσει διαφορές στις τιμές που θα εντοπίσει ο καταναλωτής στο ράφι. Παρά ταύτα, αναγνωρίζει ότι η ουσιαστική αλλαγή για τον καταναλωτή είναι η τελική τιμή στο ράφι και όχι απαραίτητα οι μειωμένοι τιμοκατάλογοι. Τέλος, εκφράζει την ικανοποίησή του για τα μέτρα, τα οποία είναι σύμφωνα με τις επιθυμίες της αγοράς και πιστεύει ότι θα έχουν θετικά αποτελέσματα στο μέλλον.