Αυξάνονται οι vegan κωδικοί στα μίνι μάρκετ
Αρκετοί vegan κωδικοί έχουν πάρει θέση πλέον και στα ράφια της μικρής λιανικής, καθώς πρόκειται για μια τάση που, όπως όλα δείχνουν, θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην αγορά τις επόμενες δεκαετίες. Τα plant based προϊόντα παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση, καθώς το ποσοστό των καταναλωτών που απομακρύνει το κρέας από τη διατροφή του ακολουθεί ανοδική πορεία σε παγκόσμιο επίπεδο.
 
Είναι χαρακτηριστικό ότι, σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς, οι εταιρείες vegan κρέατος στην Ισπανία είχαν κύκλο εργασιών 86,5 εκατομμύρια ευρώ το 2020, δηλαδή αύξηση 31% σε σύγκριση με το 2019. Τα σούπερ μάρκετ ήδη έχουν επενδύσει σε αυτή την αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες, που παρατηρείται. Αλυσίδες όπως η ALDI επεκτείνουν συνεχώς η γκάμα των vegan προϊόντων, ενώ η Lidl κυκλοφόρησε τη δική της συνταγή «κρέας που δεν είναι κρέας», της μάρκας Next Level Meat. 
Και φυσικά, το ενδιαφέρον για vegan κωδικούς δεν περιορίζεται μόνο στο κανάλι των τροφίμων, καθώς δεν είναι λίγες οι εταιρείες που παράγουν προϊόντα περιποίησης και ατομικής υγιεινής που έχουν λανσάρει vegan προϊόντα. Ειδικά στην κατηγορία της περιποίησης μαλλιών, πλέον, κυκλοφορούν αρκετά σαμπουάν και conditioner που βασίζονται σε βότανα κι απευθύνονται στους ακόλουθους του βιγκανισμού.
Αναρίθμητοι είναι πλέον στην ελληνική αγορά οι vegan κωδικοί που θα μπορούσαν να τοποθετηθούν και στα ράφια των μίνι μάρκετ, αποτελώντας μία πρώτης τάξεως ευκαιρία για τον επαγγελματία της μικρής λιανικής, για να αυξήσει τους τζίρους του καταστήματός του.