Στη «μάχη» της αγοράς μπαίνει κι ο… Αντετοκούνμπο

Energy DrinksΟ ανταγωνισμός στην αγορά των ενεργειακών κι ισοτονικών ποτών στην Ελλάδα φαίνεται να μεγαλώνει διαρκώς, με νέες αφίξεις από γνωστές εταιρείες και πολλά καινούργια λανσαρίσματα. Τα τρία brand των Red Bull, Monster και Hell συνεχίζουν να έχουν τα μεγαλύτερα μερίδια της αγοράς, αλλά η Coca Cola έριξε στη «μάχη» και τα πρώτα προϊόντα με το δικό της όνομα, τα Coca Cola Energy. Την ίδια ώρα, μια σειρά από καινοτόμα προϊόντα με κάνναβη και φυσικό εκχύλισμα φύλλων κόκας έχουν ήδη πάρει θέση στα ράφια, ενώ έρχεται σύντομα κι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο. Ο κορυφαίος Έλληνας αθλητής και δύο φορές MVP του NBA έχει επενδύσει εδώ και λίγο καιρό στην εταιρεία Ready Nutrition, η οποία και διαθέτει στην αγορά των ΗΠΑ διάφορα ενεργειακά ποτά και νερά με πρωτεΐνες, αλλά και μπάρες.
Η εταιρεία The Love Company Hellas, όμως, ανέλαβε την αποκλειστική διάθεση των εν λόγω προϊόντων σε όλη την Ευρώπη κι ετοιμάζεται για την είσοδό τους και στην Ελλάδα εντός του 2021. Στόχος τους είναι να τοποθετηθούν σε όλα τα σούπερ και μίνι μάρκετ, αλλά και στα περίπτερα της χώρας, με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο να αποτελεί φυσικά και το πρόσωπο της καμπάνιας που θα «τρέξει» το επόμενο διάστημα.

Νέα τάση ο ενεργειακός καφές

Τα energy drinks έχουν ως βασικό συστατικό τους την καφεΐνη κι έτσι η ανάπτυξη των ready to drink ροφημάτων και στον καφέ έδωσε τη δυνατότητα για ένα συνδυασμό των δύο.
Η νέα τάση θέλει τους κορυφαίους «παίκτες» της αγοράς των ενεργειακών ποτών να επενδύουν και στα προϊόντα καφέ, με τη Hell Energy να έχει ήδη παρουσιάσει μία σειρά από κωδικούς ροφημάτων Hell Energy Coffee, αλλά και τη Monster να φέρνει στην Ελλάδα το Espresso Monster, ένα νέο RTD iced coffee, με τριπλή δόση πραγματικού espresso.
Πρόκειται για μία γκάμα προϊόντων που αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω τα επόμενα χρόνια, διευρύνοντας κι ολόκληρη την κατηγορία των ενεργειακών κι ισοτονικών ποτών.

Αναδεικνύονται οι υγιεινές επιλογές

Όπως και σε ολόκληρη την αγορά των ροφημάτων, από τα αναψυκτικά μέχρι τα γάλατα, έτσι και στα energy drinks, οι υγιεινές επιλογές έχουν αρχίσει να αναδεικνύονται σε νούμερο ένα προτίμηση. Η νέα γενιά των καταναλωτών προσέχει τη διατροφή της και προσπαθεί αν κόψει «μαχαίρι» τη ζάχαρη, γεγονός που έχει αντίκτυπο και στα προϊόντα που αγοράζει. Ειδικά στα ενεργειακά ποτά δε, τα οποία και συνδυάζονται με τη γυμναστική και την ευεξία, οι ετικέτες «χωρίς» ήδη ξεχωρίζουν. Οι περισσότερες, μάλιστα, εταιρείες έχουν ήδη λανσάρει προϊόντα με μηδενική ζάχαρη κι ελάχιστες θερμίδες.

Οι επιλογές για τα ψυγεία της μικρής λιανικής

Νέες προσθήκες στην γκάμα της Red Bull

H οικογένεια του Red Bull μεγαλώνει, και αυτή τη φορά έχει έρθει η ώρα να γνωρίσουμε το Red Bull White Edition. Μια απίθανη γευστική εμπειρία που συνδυάζει την καρύδα με τα μούρα, το Red Bull White Edition στην ιδιαίτερη λευκή κι ασημί συσκευασία κατέφθασε στην ελληνική αγορά για να συναρπάσει τους καταναλωτές. Επίσης, το Red Bull Yellow Edition δίνει μια τροπική διάσταση στην απόλαυση, διευρύνοντας τη γευστική γκάμα του κορυφαίου ενεργειακού ποτού, κι έρχεται κι αυτό με τη σειρά του να καλύψει την απαιτητική καθημερινότητα του καταναλωτή, όταν δουλεύει, γυμνάζεται, διαβάζει, παίζει gaming ή απλώς χαλαρώνει. Για εκείνους, όμως, που προτιμούν τα «φτερά» του Red Bull αλλά χωρίς ζάχαρη υπάρχουν οι εναλλακτικές προτάσεις των Red Bull Sugar free και Red Bull Zero. Μάλιστα, το Red Bull Zero, στη γκρι κι ασημένια συσκευασία του, δίνει στους καταναλωτές τη δυνατότητα να απολαμβάνουν ένα προϊόν χωρίς θερμίδες και χωρίς σάκχαρα, αλλά με μοναδική γεύση, διαφορετική από αυτή του Red Bull Sugar free.Όλες οι παραπάνω Red Bull Editions είναι διαθέσιμες σε συσκευασία των 250 ml, ενώ το Red Bull Energy Drink διατίθεται και στη συσκευασία των 355 ml. Αναζητήστε τώρα όλες τις μοναδικές γεύσεις του Red Bull.

Νέες γεύσεις Hell Energy Ice Cool

Η Hell Energy, από τους πιο δυναμικά αναπτυσσόμενους παίκτες στην αγορά των FMCG προϊόντων, παρουσίασε πριν από λίγους μήνες και δύο νέες limited edition γεύσεις. Το νέο HELL Ice Cool Goji Berry έχει γεύση εξωτικών βατόμουρων Goji, ενώ το Ice Cool Banana-Vanilla αποτελεί μια εναλλακτική πρόταση στην κατηγορία.Το HELL Ice Cool Goji-Berry, με την παγωμένη εμφάνισή του στο νέο Glacier Blue κουτάκι του και τη δροσερή γεύση του εξωτικού βατόμουρου Goji, θα απογειώσει τη φαντασία σας και θα σας ταξιδέψει σε κάποια χιονισμένη κοιλάδα των Ιμαλαΐων. Το HELL Ice Cool Banana-Vanilla συνδυάζει την πολυαγαπημένη γεύση της μπανάνας με τη μεταξένια υφή της βανίλιας, δημιουργώντας μια γευστική έκρηξη που ταιριάζει απόλυτα με τις κρύες ημέρες του χειμώνα. Το HELL Ice Cool Banana-Vanilla έρχεται επίσης με παγωμένη εμφάνιση και θα το βρείτε στη νέα συσκευασία Glacier Green. Αυτά τα νέα ενεργειακά ποτά, με περιεκτικότητα σε καφεΐνη 32 mg/100 ml, περιέχουν 5 είδη βιταμινών Β, ενώ δεν περιέχουν καθόλου συντηρητικά.

Τρεις κωδικοί Hell Energy Coffee

Από το 2020, η κορυφαία εταιρεία ενεργειακών ποτών Hell Energy κυκλοφορεί στην ελληνική αγορά τα πρωτότυπα Energy Coffee, με γεύσεις Cappuccino, Latte και Slim Latte. Μάλιστα, μόλις στους πρώτους τέσσερεις μήνες της κυκλοφορίας τους, τα προϊόντα αυτά έκλεψαν τις καρδιές των Ελλήνων καταναλωτών και, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, είναι πρώτα σε προτίμηση στην κατηγορία ready-to-drink παγωμένου καφέ. Και οι τρεις γεύσεις περιέχουν 75% γάλα χωρίς συντηρητικά. Τα ροφήματα μπορούν να αποθηκευτούν και να καταναλωθούν σε θερμοκρασία δωματίου και παγωμένα, ανάλογα με τις προτιμήσεις του καταναλωτή. Ωστόσο, μετά το άνοιγμα πρέπει πάντα να φυλάσσονται στο ψυγείο. Κάθε κουτάκι Latte, Cappuccino και Slim latte περιέχει 40 mg/100 ml καφεΐνης από εκχυλίσματα καφέ arabika και robusta, τα οποία ισοδυναμούν με λίγο περισσότερο από ένα φλιτζάνι espresso. Το Slim latte δεν περιέχει πρόσθετη ζάχαρη, ενώ το άρωμα βανίλιας bourbon δίνει στο ρόφημα αρμονία γεύσεων. Ακόμη, η Hell Energy, αφουγκραζόμενη την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών, διαθέτει τα προϊόντα της και σε συσκευασίες των 500 ml.