Super Breakfast

Food Expo 2018Το δικό τους περίπτερο είχαν στη Food Expo 2018 και τα νέα προϊόντα Super Breakfast της Farmex, μια σειρά από δημητριακά υψηλής διατροφικής αξίας, αφού συνδυάζονται με υπερτροφές. «Πρόκειται για μια νέα σειρά προϊόντων στην οποία έχει επενδύσει η φαρμακευτική εταιρεία Pharmex και τα οποία βρίσκονται στην αγορά τον τελευταία χρόνο», μας επισήμανε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας κ. Γιώργος Βεργίνης, ο οποίος έκανε λόγο για μία πολύ καλή διοργάνωση με αρκετό ενδιαφέρον από επαγγελματίες. «Είναι η πρώτη μας φορά στην Έκθεση, αλλά είμαστε ικανοποιημένοι από τη συμμετοχή. Έχουμε κάνει σημαντικές επαφές για την αύξηση του πελατολογίου μας, το οποίο περιλαμβάνει ήδη 800 σημεία πώλησης και τη δυνατότητα για b2b πωλήσεις σε όλη την Ελλάδα», μας είπε. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο περίπτερο των Super Breakfast, κεντρική θέση είχε το νέο προϊόν του brand, μία μπάρα δημητριακών με κακάο και ταχίνι.

Naturetech

Food Expo 2018Τη μεγάλη κίνηση στην έκθεση, με επαγγελματίες επισκέπτες και από το εξωτερικό, υπογράμμισε και ο ιδιοκτήτης της εταιρείας Naturetech, κ. Πέτρος Μανωλίδης. «Υπάρχει αρκετός κόσμος και από την Ελλάδα και από χώρες του εξωτερικού, που είναι πραγματικοί πελάτες και έρχονται για συμφωνίες και παραγγελίες», μας είπε. Το πελατολόγιο της Naturetech πάντως, είναι ήδη μεγάλο, καθώς τα προϊόντα της διατίθενται σε μίνι μάρκετ και περίπτερα σε όλη την Ελλάδα. «Προμηθεύουμε οι ίδιοι περίπου 1.000 πελάτες της μικρής λιανικής και καλύπτουμε άλλα σχεδόν 3.000 σημεία, μέσω χονδρεμπόρων σε όλη την Ελλάδα, ενώ αναζητούμε και νέους συνεργάτες», τόνισε ο κ. Μανωλίδης. Στη Food Expo 2018 μάλιστα, η Naturetech παρουσίασε και νέους κωδικούς, όπως ο νέος φυσικός χυμός με το πιο υψηλό ποσοστό aloe vera (46%) της αγοράς, αλλά και το νέο νερό καρύδας.

Έψα

Food Expo 2018Για πρώτη φορά έλαβε μέρος στη Food Expo 2018 και η γνωστή εταιρεία αναψυκτικών, Εψα. «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τη συμμετοχή, καθώς ο αριθμός των επισκεπτών ήταν μεγάλος και δεν περιοριζόταν μόνο στην Ελλάδα, αφού υπήρξαν και αρκετοί υποψήφιοι πελάτες από το εξωτερικό», ισχυρίστηκε η κα Σταυρούλα Μαρκοπούλου, brand manager της εταιρείας. Η Εψα διαθέτει σημαντικά μερίδια στην αγορά αναψυκτικών και εξυπηρετεί μέσω χονδρεμπόρων, τόσο μεγάλα όσο και μικρά σημεία πώλησης με μια μεγάλη γκάμα προϊόντων. Σε αυτήν προστέθηκε πρόσφατα και μία νέα συσκευασία, την οποία και μας παρουσίασε στην έκθεση η κα Μαρκοπούλου. «Πρόκειται για ένα πιο ψηλό μπουκάλι με ξεχωριστό design, το οποίο και αφορά τα αναψυκτικά σε pet 330ml», μας εξήγησε.

Στο… πειρατικό της Savramis

Food Expo 2018Το περίπτερο της εταιρείας Βασίλης Σαβράμης & ΣΙΑ ΕΠΕ, ήταν με διαφορά το πιο εντυπωσιακό της Food Expo 2018, αφού περιλάμβανε ένα ολόκληρο… πειρατικό πλοίο, με μεταμφιεσμένους πειρατές, αλλά και «γοργόνες» και «βασίλισσες» της θάλασσας, που υποδέχονταν τους επισκέπτες σε ένα σίγουρα σουρεαλιστικό χώρο. Το βέβαιο είναι ότι η εταιρεία που εισάγει και διανέμει φρεσκοκατεψυγμένα θαλασσινά, έκανε αισθητή την παρουσία της στην έκθεση.

Επιμελητήριο Τρικάλων

Food Expo 2018Μεγάλη ήταν η συμμετοχή στην έκθεση και από τις περιφέρειες όλης της χώρας, καθώς σχεδόν όλα τα επιμελητήρια από κάθε νομό της Ελλάδας είχαν και ειδική εκπροσώπηση, με ομαδικά περίπτερα στο Hall 1 του Metropolitan Expo. Μεταξύ αυτών και το Επιμελητήριο Τρικάλων, στο οποίο και συμμετείχαν οι εταιρείες, Σαμαρίνα, Goodherb, Tasoulas Peppers, Greco-Nearbuy, Ζερβόπουλος ΑΕΒΕ, Τρίκκη και το Οινοποιείο Τσίνας. Στο περιοδικό μας μίλησε ο ιδιοκτήτης της Tasoulas Peppers, κ. Θεόδωρος Τασούλας. «Έχοντας εμπειρία από πλήθος εκθέσεων στο εξωτερικό, οφείλω να ομολογήσω ότι η φετινή διοργάνωση της Food Expo, δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από πολλές εξ αυτών», τόνισε χαρακτηριστικά. Όσον αφορά την πρώτη συμμετοχή της εταιρείας του στην έκθεση, υποστήριξε: «Έμείς είμαστε μια εξαγωγική επιχείρηση, αλλά φέτος μας δόθηκε η ευκαιρία να τεστάρουμε κάποια νέα προϊόντα και κυρίως να υποστηρίξουμε το Επιμελητήριο Τρικάλων στην προσπάθεια διάδοσης των τοπικών ελληνικών προϊόντων». H εταιρεία Tasoulas Peppers παρουσίασε στη Food Expo μια σειρά από σάλτσες και μαρμελάδες πιπεριάς, τις οποίες και σκοπεύει να λανσάρει μελλοντικά στην αγορά.

Panini Foods

Food Expo 2018Η εταιρεία Panini Foods που έχει γίνει γνωστή στη μικρή λιανική μέσα από προϊόντα όπως το κρουασάν Dolce, συμμετείχε και αυτή στη Food Expo, για πρώτη φορά. «Είναι η πρώτη μας φορά στην έκθεση, αλλά είμαστε ικανοποιημένοι τόσο από τα περίπτερα και τη διακόσμησή τους, όσο και από τον κόσμο. Οι συζητήσεις με επαγγελματίες είναι πολλές και αφορούν τόσο την Ελλάδα όσο και το εξωτερικό», τόνισε στο περιοδικό μας o ιδιοκτήτης της εταιρείας, κ. Δημήτρης Βούλγαρης. «Υπάρχει αρκετό ενδιαφέρον και για την “κρύα” αγορά (σ.σ. σάντουιτς κ.λπ.), αλλά και για τα προϊόντα ζαχαροπλαστικής», μας εξήγησε. Η Panini Foods παρουσίασε μάλιστα και νέους κωδικούς, όπως οι σφολιάτες Danish, τις οποίες φιλοδοξεί να διαθέσει σε όλη τη χώρα. Σήμερα, άλλωστε, η εταιρεία καλύπτει σχεδόν 10.000 σημεία λιανικής ανά την Ελλάδα, είτε ιδιωτικά, είτε μέσω αποκλειστικών συνεργατών και χονδρεμπόρων.