Ο πλούτος των ελληνικών αμπελώνων, με τους οίνους και τα αποστάγματα της εγχώριας οινοποιητικής παραγωγής, κέρδισαν το ενδιαφέρον των επισκεπτών στην Oenotelia 2018, η οποία πραγματοποιήθηκε παράλληλα με την έκθεση Food Expo 2018, το τριήμερο 10-12 Μαρτίου.

Σε ένα από τα πιο δυνατά «όπλα» της Food Expo 2018, αποδείχθηκε και η παράλληλη διεξαγωγή της έκθεσης Oenotelia, αφού χιλιάδες επισκέπτες βρέθηκαν στο Metropolitan Expo και για να γνωρίσουν από κοντά τον πλούτο των ελληνικών αμπελώνων, τους οίνους και τα αποστάγματα της εγχώριας οινοποιητικής παραγωγής και να προχωρήσουν σε εμπορικές συμφωνίες.

Oenotelia 2018Φέτος μάλιστα, η Oenotelia αναπτύχθηκε και σε υπερδιπλάσια επιφάνεια, καλύπτοντας 2.500 τ.μ., με 150 εκθέτες από όλη την Ελλάδα. Αντίστοιχα αυξημένος ήταν και ο αριθμός των διεθνών αγοραστών της, καθώς περισσότεροι από 120 σημαντικοί wine buyers από αγορές-στόχους του εξωτερικού επισκέφτηκαν την έκθεση, με 75 εξ αυτών να είναι ενταγμένοι στο hosted buyer program της Food Expo 2018.

Εικόνες από την Έκθεση

Το περιοδικό Mini Market & Μικρή Λιανική βρέθηκε και στη φετινή Oenotelia και κατέγραψε την ικανοποίηση τόσο των επισκεπτών, όσο και κυρίως των εκθετών, οι οποίοι επισήμαναν το μεγάλο αριθμό των επαγγελματιών που βρέθηκαν στην Έκθεση. Ακλουθούν ενδεικτικά, όσα μας είπαν κάποιες εξ αυτών:

Kor.Sa. Drinks

Oenotelia 2018«Είμαστε ικανοποιημένοι από την έκθεση, αφού ο κόσμος ήταν αρκετός και υπήρχε μεγάλο ενδιαφέρον, ενώ έγιναν ήδη και κάποιες παραγγελίες. Βοήθησε σίγουρα και το γεγονός ότι όλα τα σχετικά περίπτερα ήταν μαζεμένα σε δικό τους χώρο στη Food Expo, εξαιτίας της Oenotelia», τόνισε στο περιοδικό η κα Μαρία Κορνιλάκη, ιδιοκτήτρια της εταιρείας Kor.Sa. Drinks. Πρόκειται για μία οικογενειακή ποτοποιία από το Ηράκλειο της Κρήτης, η οποία και δραστηριοποιείται στην αγορά εδώ και σχεδόν 5 χρόνια, με μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, όπου ξεχωρίζουν τα λικέρ με βάση την κρητική τσικουδιά. «Δίνουμε τα προϊόντα μας σε αρκετά καταστήματα, με τα τουριστικά της Κρήτης, το καλοκαίρι, να έχουν τη μερίδα του λέοντος. Έχουμε αρχίσει όμως πωλήσεις και σε μίνι μάρκετ και άλλα σημεία λιανικής, καθώς μας ενδιαφέρει η περαιτέρω ανάπτυξη σε όλη τη χώρα. Έχουμε τη δυνατότητα εξυπηρέτησης και μέσω απευθείας πωλήσεων», μας εξήγησε η κα Κορνιλάκη, με τον σύζυγό της.

Ποτοποιία Αμόργιον

amorgionΑπό το 2000 κιόλας, όταν και άρχισε να παρασκευάζει συνταγές με ρακή, μέλι και βότανα που ευδοκιμούν στην Αμοργό, η ανταπόκριση ήταν μεγάλη και κάπως έτσι δημιουργήθηκε λίγα χρόνια αργότερα, η Ποτοποιία Αμόργιον. Σήμερα η εταιρεία διαθέτει μια μεγάλη γκάμα με ρακόμελο, μεκίλα, ούζο και οινόμελο, αλλά και διάφορους κωδικούς κρασιού, τους οποίους και παρουσίασε στην Oenotelia 2018. «Ερχόμαστε κάθε χρόνο στη Food Expo, όμως φέτος με την Oenotelia, είχαμε περισσότερους επισκέπτες και για τα κρασιά μας, παρότι είμαστε πιο γνωστοί για τα υπόλοιπα προϊόντα», σχολίασε στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική», ο κ. Νίκος Σιδεράκης από το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας. «Ήρθαν πολλοί επαγγελματίες, αλλά και αρκετός απλός κόσμος που δοκίμασε τα κρασιά και τα αποστάγματά μας. Εμείς παρέχουμε τα προϊόντα μας σε όλη την Ελλάδα, έχοντας συνάψει πλήθος συνεργασιών με μίνι μάρκετ και παντοπωλεία σε όλη τη χώρα, τα οποία και εξυπηρετούμε κυρίως μέσω απευθείας πωλήσεων», μας είπε ο κ. Σιδεράκης.

Meteoro Winery

Oenotelia 2018Με ιδιόκτητα κτήματα και αμπελώνες από το 2004, η οικογένεια Τσίνα, δημιούργησε τη δική της οικογενειακή επιχείρηση το 2008, προσφέροντας κλασικά και premium κρασιά, αλλά και το μονοποικιλιακό τσίπουρο Meteoro. Η εταιρεία Meteoro Winery (Τσίνας ΑΕ) συμμετείχε στην Oenotelia παρουσιάζοντας κρασιά ιδανικά τόσο για κάβες όσο και για παντοπωλεία και μίνι μάρκετ, όπως το Κρασόπουλο των 500ml και τον ασκό Κτήμα Φαλώρειας. «Όλα τα προϊόντα μας, προέρχονται από τα δικά μας αμπέλια και έτσι είμαστε διπλά περήφανοι που έχουμε ήδη και διεθνή βραβεία και για τα κρασιά μας, αλλά και για το τσίπουρο Meteoro, το οποίο ήταν και το μόνο μη παλαιωμένο που έλαβε βραβείο στον Διεθνή Διαγωνισμό Concours Mondial de Bruxelles», μας είπε o κ. Θεόδωρος Τσίνας. Για την έκθεση πρόσθεσε: «Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι από την Oenoteleia, αφού αρκετός κόσμος ερχόταν στη Food Expo, γνωρίζοντας ότι υπάρχει και αυτό το κομμάτι της έκθεσης, με κρασιά από όλη την Ελλάδα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει αναπτύξει δυναμική παρουσία στη Βόρεια Ελλάδα και πλέον εστιάζει και στην Αττική, αλλά και σε άλλες περιοχές της χώρας, κυρίως μέσω απευθείας πωλήσεων. «Προτιμούμε την προσωπική επαφή, γιατί θέλουμε να ακούμε και τα παράπονα των πελατών μας και να βελτιωνόμαστε», μας εξήγησε σχετικά ο κ. Τσίνας.

Στην… καρότσα του Κεχρή

Oenotelia 2018Η φετινή Oenotelia έκλεψε εξαρχής τις εντυπώσεις εντός της Food Expo 2018, αφού στην αρχή του διαδρόμου των σχετικών περιπτέρων, δέσποζε το παρκαρισμένο όχημα της εταιρείας Κεχρής. Το οινοποιείο Στέλιος Κεχρής είναι μια σύγχρονη οικογενειακή επιχείρηση με ειδίκευση στην οινοποίηση ρετσίνας, που διαθέτει ιστορία ενός αιώνα στην παραγωγή και εμφιάλωση κρασιών. Κάποια από αυτά, λοιπόν, αποφάσισε να προσφέρει και στους επισκέπτες της έκθεσης, με την κοπέλα στην καρότσα του… παρκαρισμένου οχήματος, να μη σταματά να εξυπηρετεί τον κόσμο.

«Γεύση» κρασιού στη Food Expo 2018

Η φιλοξενία της Oenotelia 2018 στη φετινή Food Expo, έδωσε μία διαφορετική νότα στη μεγαλύτερη Έκθεση Τροφίμων και Ποτών της Ελλάδας. Τα περίπτερά της ξεχώριζαν μέσα στο Hall 1 και προσέλκυσαν αρκετό κόσμο, που συνήθως σε τέτοιες διοργανώσεις «σνομπάρει» κάπως τις τελευταίες αίθουσες (το Hall 1 ήταν το 4ο στη σειρά). Στην προκειμένη περίπτωση όμως, ο κόσμος που έκανε μία βόλτα και από τα συγκεκριμένα περίπτερα, αλλά και τον ειδικά διαμορφωμένο χώρο, για να δοκιμάσει τα ελληνικά κρασιά, ήταν πολύς και έκανε τα δικά του σχόλια στους παραγωγούς.