Η Food Expo 2018 ενθουσίασε εκθέτες και επισκέπτες, καθώς η συμμετοχή ήταν τεράστια και όλοι οι επαγγελματίες είχαν τη δυνατότητα να έρθουν σε επαφή με μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις από κάθε γωνιά της Ελλάδας, δοκιμάζοντας νέα προϊόντα, αλλά και πραγματοποιώντας συμφωνίες για το μέλλον.

Food Expo 2018Περισσότεροι από 1.300 εκθέτες από τον τομέα των Τροφίμων και των Ποτών, έφεραν γεύσεις από όλη την Ελλάδα στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo και κέντρισαν το ενδιαφέρον της αγοράς και ειδικά τον τομέα της λιανικής.

Είναι χαρακτηριστικό ότι περίπου 68.000 επαγγελματίες επισκέπτες εκπροσώπησαν 27.830 επιχειρήσεις της Οργανωμένης Λιανικής, του Χονδρεμπορίου, της Βιομηχανίας Τροφίμων και Ποτών, των Ξενοδοχείων και της Μαζικής Εστίασης, με την πλειοψηφία αυτών να προέρχεται από την αγορά του μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής.

Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα στοιχεία των διοργανωτών, σχεδόν 4.000 επιχειρήσεις μίνι μάρκετ, παντοπωλείου και σούπερ μάρκετ, έδωσαν το «παρών» στη φετινή Food Expo, αναζητώντας νέες συνεργασίες, αλλά και ιδέες για την ενίσχυση των πωλήσεων στα καταστήματά τους.

πινακας προσέλευσηςΣτο πλαίσιο αυτό άλλωστε, παρουσιάστηκαν νέα προϊόντα, καινοτόμες συσκευασίες, καθώς και μια σειρά από καινούργιοι παραγωγοί από όλη την Ελλάδα, που φιλοδοξούν να δουν τις ετικέτες τους στα ράφια μικρών και μεγάλων καταστημάτων, το επόμενο διάστημα. Κάπως έτσι, κατάφερε και η Food Expo 2018 να αυξήσει σημαντικά τα ποσοτικά και ποιοτικά της μεγέθη, ξεπερνώντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ επισκεψιμότητας. 

Εταιρείες και προϊόντα από όλη την Ελλάδα στο
minimarketmag.gr

Το περιοδικό Mini Market & Μικρή λιανική, καθώς και το minimarketmag.gr έδωσαν φυσικά το «παρών» και σε αυτή την Έκθεση, συνεχίζοντας την προσπάθεια τους να φέρουν τις επιχειρήσεις της χώρας και τα προϊόντα του, πιο κοντά στους ανθρώπους της μικρής λιανικής.

Μικρές και μεγαλύτερες εταιρείες, εξέφρασαν σε μεγάλο βαθμό την ικανοποίησή τους για τη συμμετοχή στη φετινή έκθεση και μας μίλησαν για τα προϊόντα τους, τους στόχους τους, αλλά και τη σημασία του μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής στη δραστηριοποίησή τους. Ακολουθούν ενδεικτικά οι περισσότερες εξ αυτών, ενώ περισσότερα θα διαβάσετε και στην επόμενη έκδοση του περιοδικού.