Green cola: Στα ράφια τα νέα προϊόντα στα αναψυκτικά

Σε δύο άξονες θα κινηθεί η στρατηγική της Green Cola για την περίοδο 2019-2022, στοχεύοντας στην περαιτέρω διείσδυση στην ελληνική αγορά των νέων flavor αναψυκτικών, που λάνσαρε τον περασμένο Φεβρουάριο, και  στην υλοποίηση του πλάνου επέκτασης της εταιρείας σε αγορές του εξωτερικού.

Η Green Cola  παρουσίασε φέτος τρία νέα προϊόντα με στέβια, προσδοκώντας στην  ανάπτυξη της γκάμας της, στη συνολική της ανάπτυξη στην ελληνική αγορά, καθώς και στην αύξηση του μεριδίου, που διατηρεί στα flavor αναψυκτικά, επιδιώκοντας να καταγράψει διψήφιο ποσοστό της τάξης του 10% σε όγκο την επόμενη διετία. Η Green Cola Λεμονάδα, Green Cola Πορτοκαλάδα με και χωρίς ανθρακικό και Green Cola Βυσσινάδα, λανσαρίστηκαν στην αγορά τον Φεβρουάριο, ενώ πρόσφατα ολοκληρώθηκε η τοποθέτησή τους στα ράφια των σημείων πώλησης.

green colaΗ μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά, των νέων προϊόντων, θα επιτρέψει στην Green Cola την αύξηση του συνολικού της μεριδίου στα αναψυκτικά, το οποίο σήμερα προσδιορίζεται κυρίως από το σταθερά υψηλό, παγιωμένο ποσοστό στα αναψυκτικά τύπου cola καθώς και ένα υψηλό ποσοστό στα αναψυκτικά με στέβια, που την διατηρεί σταθερά στις πρώτες θέσεις πωλήσεων σε αυτή την κατηγορία.

Κεντρική στόχευση, επίσης, για την εταιρεία αποτελεί η ενίσχυση της εξωστρέφειας, με τη σύναψη συμφωνιών για την παρουσία των προϊόντων σε αγορές του εξωτερικού. Η Green Cola βρίσκεται σε 22 χώρες ανά τον κόσμο, στοχεύοντας, την επόμενη τριετία στην αύξηση των διεθνών της πωλήσεων, ώστε να αποτελέσουν το 50% του συνολικού της τζίρου.

Ενημερωθείτε για τα προϊόντα της Green cola στο τηλ. 210 8002980