Η εξέλιξη της έκθεσης «Super Market, Mini Market & Περίπτερο»

Κατόπιν της πρόσφατης ανακοίνωσης της διοργανώτριας εταιρείας εκθέσεων ROTA, σχετικά με την αλλαγή της επωνυμίας της έκθεσης «Super Market, Mini Market & Περίπτερο» σε «Market Expo», επικοινωνήσαμε με τον υπεύθυνο Marketing της εταιρείας, κ. Βασίλη Μπάρκα για να μας δώσει μια σαφέστερη εικόνα. Ο κ. Μπάρκας μας ενημέρωσε πως από φέτος η έκθεση διαχωρίζεται σε «Market Expo» και «Περίπτερο». Σκοπός της διάκρισης αυτής είναι να δημιουργηθεί μια ξεχωριστή εκθεσιακή παρουσία για την αγορά του περιπτέρου, ενώ η «Market Expo» θα διευρύνει τους στόχους της εξυπηρετώντας πληρέστερα τόσο τους εκθέτες της όσο και τους επισκέπτες της.

Της Ελένης Καραμπάτσου

Mini Market: Πρόσφατα ανακοινώθηκε ότι μετά από έξι επιτυχημένες διοργανώσεις η έκθεση «Super Market, Mini Market & Περίπτερο» μετονομάζεται σε «Market Expo». Πρόκειται για μια απλή αλλαγή ονόματος, ένα rebranding, ή για κάποια ουσιαστικότερη αλλαγή με συνέπειες στην αγορά για τους εκθέτες και τους επισκέπτες;

Βασίλης Μπάρκας: Όχι, δεν πρόκειται για μία απλή αλλαγή ονόματος, αλλά μιλάμε για μία ουσιαστική αλλαγή που έχει ως στόχο, η έκθεση να εξυπηρετήσει όλη την αγορά πώλησης τροφίμων και ποτών. Βλέπετε, μέσα σε έξι χρόνια επιτυχημένης πορείας η έκθεση προσελκύει σταθερά μεγάλο αριθμό επισκεπτών, τόσο από σούπερ μάρκετ και μίνι μάρκετ όσο και από χονδρέμπορους τροφίμων και ποτών και εστιατόρια. Έτσι, η «Market Expo» έρχεται να ικανοποιήσει την ανάγκη της αγοράς για μια ολοκληρωμένη έκθεση. Αυτό σημαίνει ότι σε επίπεδο εκθετών η έκθεση ανοίγεται πλέον σε όλη την αγορά πώλησης τροφίμων και ποτών αποκτώντας σαφώς μεγαλύτερη δυναμική και πιο έντονο ενδιαφέρον, ενώ το άνοιγμα αυτό θα προκαλέσει αύξηση επισκεπτών από εστιατόρια, f&b managers, ξενοδοχεία, κ.λπ.

Η μεγαλύτερη επιτυχία της έκθεσης «Super Market, Mini Market & Περίπτερο», που κρατάμε και ως παρακαταθήκη, είναι ότι το 50% τουλάχιστον των επισκεπτών προχωρούσε σε παραγγελία μέσα στην έκθεση.

M.M.: Σύμφωνα με το δελτίο τύπου που έχει εκδοθεί, ο βασικός στόχος της έκθεσης «Market Expo» είναι η εξωστρέφεια. Αυτό σημαίνει ότι πλέον το βάρος πέφτει κυρίως σε εξαγωγικές επιχειρήσεις;

Β.Μ.: Η έκθεση είναι προσανατολισμένη και στην εξωστρέφεια, αλλά σίγουρα ο βασικός της στόχος είναι η «εσωστρέφεια». Η «Market Expo» επιχειρεί να αναδείξει την ελληνική αγορά τροφίμων και ποτών όπως αυτή είναι διαμορφωμένη στον ελληνικό χάρτη. Σίγουρα, οι εξαγωγές αυτήν τη στιγμή απασχολούν αρκετές εταιρείες του κλάδου και η εξωστρέφεια είναι κάτι που πουλάει, αλλά ο κανόνας είναι ότι πριν προβούμε σε οποιαδήποτε προσπάθεια εξωστρέφειας, πρέπει να τεστάρουμε το προϊόν μας στην τοπική αγορά. Και σαφώς, όποιος έχει τη δυναμική και τους πόρους να εξάγει, είμαστε εδώ να σταθούμε αρωγοί στην προσπάθεια αυτή.