Νέα προϊόντα ανταγωνίζονται το κρέας στα μίνι μάρκετ

Νέα προϊόντα ανταγωνίζονται το κρέας στα μίνι μάρκετ. 

Νέα τάση στο εγχώριο λιανεμπόριο τροφίμων αποτελούν πλέον τα προϊόντα εναλλακτικού κρέατος, καθώς οι ακόλουθοι της vegan διατροφής αυξάνονται με ταχείς ρυθμούς και στην Ελλάδα.

Πλέον στην ελληνική αγορά υπάρχουν προϊόντα που γευστικά είναι πολύ κοντά στο κρέας, όμως παράγονται από φυτικές πρώτες ύλες. Σε σούπερ μάρκετ και σε πολλά μίνι μάρκετ είναι διαθέσιμο το πρώτο σε πωλήσεις παγκοσμίως φυτικό μπέργκερ «Beyond burger», που η διανομή του στην Ελλάδα γίνεται από την εταιρεία Foodelco. Εκτός από το μπέργκερ, οι vegan επιλογές αυξήθηκαν πρόσφατα με τον κωδικό, Beyond sausage, το plant based λουκάνικο της εταιρείας. Τα προϊόντα του brand Beyond meat είναι εξ ολοκλήρου φυτικά χωρίς γλουτένη, σόγια, GMO και 100% vegan. Το Beyond meat burger έχει κατά 97% γεύση, επίγευση, όψη και υφή μοσχαρίσιου burger.

Προς την ίδια κατεύθυνση η Megas Yeeros λάνσαρε κωδικούς εναλλακτικού κρέατος. Το προϊόν Veggy Yeeros παρασκευάζεται χωρίς σόγια, αλλά με επιλεγμένα όσπρια, ρύζι κι ελληνικά μυρωδικά. Τον χορτοφαγικό γύρο, μάλιστα, πλαισιώνουν τα vegan προϊόντα Veggy Burger και Veggy Strips, που αποτελούν εναλλακτικές διατροφικές επιλογές, επιβεβαιώνοντας την ανάγκη που είναι διάχυτη στην αγορά για μεγαλύτερη ποικιλία. Σημειώνεται ότι η εν λόγω εταιρεία έχει εισέλθει τον τελευταίο καιρό και στη μικρή λιανική με συσκευασμένα προϊόντα.

Πρόσφατο λανσάρισμα αποτελούν και τα προϊόντα εναλλακτικού κρέατος Mega Meatless, μια σειρά με 100% plant-based σύσταση των προϊόντων αυτών από όσπρια υψηλής πρωτεϊνικής αξίας, που τα καθιστούν κατάλληλα για vegetarian’s, vegan’s, flexitarian’s, για περιόδους νηστείας αλλά και για αυτούς που θέλουν να απολαμβάνουν τα οφέλη του κρέατος χωρίς όμως να το καταναλώνουν. Συγκριτικό πλεονέκτημα των προϊόντων αποτελεί το γεγονός ότι δεν περιέχουν σόγια και γλουτένη, έναντι των αντίστοιχων διαθέσιμων brands.