Next Point

Μια νέα επιχειρηματική πρόταση από τη Next Point Courier προτείνει στα καταστήματα της μικρής λιανικής να γίνουν σημεία παραλαβής δεμάτων, αυξάνοντας τα κέρδη τους.

Του Στέλιου Ασλανίδη

Ευκαιρία για έξτρα έσοδα στα μίνι μάρκετ

Next PointTα καταστήματα της μικρής λιανικής έχουν αντιμετωπίσει τεράστια προβλήματα τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα, με την οικονομική κρίση να έχει οδηγήσει σε χιλιάδες «λουκέτα» σε όλη τη χώρα. Το περιθώριο κέρδους έχει μειωθεί σε δραματικό βαθμό στην πλειοψηφία των προϊόντων, με τα τσιγάρα, που αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου, να αποφέρουν πια σχεδόν μηδενικά έσοδα. Ως εκ τούτου, η πλειοψηφία των επαγγελματιών του κλάδου αναζητά «λύσεις» που θα ενισχύσουν τα οικονομικά τους δεδομένα και μία τέτοια περίπτωση φαίνεται ότι είναι το NextPoint Courier.

Η γνωστή εταιρεία NEXT A.E., προτείνει σε κάθε μίνι μάρκετ ανά την Ελλάδα να γίνει συνεργάτης της, χρησιμοποιώντας κάθε κατάστημα ως σημείο παράδοσης και παραλαβής δεμάτων, με αξιοσημείωτο οικονομικό όφελος για τον ιδιοκτήτη του. Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, έχει καταστρώσει ένα φιλόδοξο σχέδιο, το οποίο περιλαμβάνει ως τελικό στόχο ένα δίκτυο 1.000 καταστημάτων NextPoint σε όλη την Ελλάδα, ώστε να καλύπτεται μέσα από τη Next Point Courier το 90% του πληθυσμού της χώρας (ήδη έχει 300 nextpoints).

Ποια είναι η NextPoint Courier

Η NextPoint Courier είναι εταιρεία ταχυμεταφορών, που δουλεύει διαφορετικά από τις υπόλοιπες courier. Δεν έχει δικά της πρακτορεία, ούτε διανομείς με μηχανάκια και αυτοκίνητα, που παραδίδουν και παραλαμβάνουν πόρτα-πόρτα.
Τα πρακτορεία της είναι ανεξάρτητα καταστήματα (μίνι μάρκετ, fast food, βενζινάδικα, βιβλιοπωλεία κ.ά.), που παράλληλα με τη βασική τους δραστηριότητα, παραλαμβάνουν και παραδίδουν εντός του καταστήματος, κατά τη διάρκεια του ωραρίου λειτουργίας τους, δέματα και φακέλους, από ιδιώτες & επαγγελματίες. Είναι δηλαδή τα «ταχυδρομεία» της γειτονιάς.

Πάνω από 100 καταστήματα της μικρής λιανικής σε όλη την Ελλάδα αποτελούν ήδη συνεργάτες της NextPoint Courier.

Η συνεργασία με τη μικρή λιανική

Η εταιρεία διαθέτει ήδη σημαντική εμπειρία στη συνεργασία της με τα καταστήματα της μικρής λιανικής, καθώς από τα μέσα Δεκεμβρίου του 2019 που ξεκίνησε τη λειτουργία της μέχρι σήμερα, έχει πάνω από 100 συνεργάτες NextPoint. Παράλληλα, όμως, συνεργάζεται και με επιπλέον 200 βιβλιοχαρτοπωλεία nextpoints, με τους οποία η NEXT A.E., έχει πολύχρονη συνεργασία, γιατί δραστηριοποιείται επί 25 χρόνια σε κατασκευή, εισαγωγές και χονδρική πώληση ειδών βιβλιοχαρτοπωλείου.

Οι προϋποθέσεις για ένα κατάστημα

Τι χρειάζεται, λοιπόν, ένα κατάστημα της μικρής λιανικής, για να προστεθεί στο αναπτυσσόμενο δίκτυο της NextPoint Courier; Σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, οι προϋποθέσεις έχουν ως εξής:
• Περιοχή: Το κατάστημα πρέπει να είναι σε κεντρικό σημείο της περιοχής του, με εύκολη πρόσβαση. Επίσης, είναι σημαντικό, αλλά όχι απαραίτητο, να υπάρχει η δυνατότητα ολιγόλεπτου parking (γι’ αυτό μεταξύ των Next Points περιλαμβάνονται και πολλά βενζινάδικα).
• Μέγεθος. Δεν χρειάζεται να έχει μεγάλο μέγεθος, γιατί οι φάκελοι και τα δέματα την ίδια μέρα έρχονται και φεύγουν. Δεν απαιτείται, δηλαδή, περισσότερος αποθηκευτικός χώρος από ένα ράφι, 1μ. πλάτος x 2μ. ύψος.
• Φυσική παρουσία. Καθημερινά (σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 2 φορές την ημέρα), ένα φορτηγό της εταιρείας δίνει και παίρνει δέματα από κάθε κατάστημα Nextpoint.
Οι δε παραλήπτες, συνήθως παραλαμβάνουν το δέμα τους την ίδια μέρα, μερικές ώρες αφού λάβουν αυτόματα sms στο κινητό τους ότι έφτασε. Ως εκ τούτου, αυτός που εργάζεται στο κατάστημα εξυπηρετεί και τους πελάτες που φέρνουν ή παραλαμβάνουν μικροδέματα.
• Ηλεκτρονικός υπολογιστής, εκτυπωτής και Internet. Οπωσδήποτε το κατάστημα Nextpoint πρέπει να διαθέτει ηλεκτρονικό υπολογιστή, εκτυπωτή Α4 και σύνδεση στο Ιnternet, γιατί η παραλαβή και παράδοση των αντικειμένων γίνεται online, μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής της εταιρείας. Πρέπει, επίσης, αυτός που ασχολείται με τη Nextpoint, σε κάθε βάρδια, να έχει βασικές δεξιότητες χρήσης Η/Υ.
• Προσθήκη ΚΑΔ. Για να μπορέσει ένα μίνι μάρκετ να αρχίσει να παρέχει και μεταφορικές υπηρεσίες, χρειάζεται μία απλή προσθήκη Κωδικού Άσκησης Δραστηριότητας στην εφορία, ώστε να μπορεί να κόβει σχετικές αποδείξεις. Πρόκειται για μία δωρεάν και γρήγορη διαδικασία.