Οι αρμοδιότητες ενός ιδιοκτήτη μίνι μάρκετ για να γίνει συνεργάτης της Next Point

Next PointΑν ένας ιδιοκτήτης μίνι μάρκετ ή άλλου καταστήματος της μικρής λιανικής αποφασίσει να γίνει συνεργάτης της NextPoint Courier, θα πρέπει να αναλάβει και μια σειρά από αρμοδιότητες, οι οποίες όμως είναι ιδιαίτερα απλές. Συγκεκριμένα, θα πρέπει να κάνει τα εξής:
1. Όταν παραλαμβάνει ένα δέμα, συμπληρώνει στην ηλεκτρονική εφαρμογή ονοματεπώνυμο και κινητό αποστολέα & παραλήπτη. Το ζυγίζει, αυτόματα το πρόγραμμα υπολογίζει το κόστος μεταφοράς, κόβει το voucher (συνοδευτικό μεταφοράς) κι εισπράττει το αντίτιμο. Για αυτό, κόβει ισόποση απόδειξη παροχής μεταφορικών υπηρεσιών στον αποστολέα ή τιμολόγιο (χειρόγραφο ή από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή).
2. Όταν παραδίδει ένα δέμα, ο παραλήπτης έχει στο κινητό του τον αριθμό αποστολής και, δείχνοντας το δελτίο ταυτότητάς του, παραλαμβάνει το δέμα κι υπογράφει στο tablet ψηφιακής υπογραφής, που παρέχει η εταιρεία στο κατάστημα. Η διαδικασία παραλαβής ή παράδοσης δεν διαρκεί πάνω από 1 λεπτό.

Αποκλειστικότητα και διακοπή συνεργασίας

Η NextPoint Courier επιδιώκει την περαιτέρω ανάπτυξή της σε όλη την Ελλάδα, αλλά αυτό γίνεται μέσα από στρατηγικά επιλεγμένα σημεία. Στο πλαίσιο αυτό, εφόσον η συνεργασία με κάθε κατάστημα της μικρής λιανικής είναι ομαλή, η εταιρεία αναλαμβάνει και την υποχρέωση της προστασίας του, μέσα από την παροχή αποκλειστικότητας στην περιοχή του. Σε περίπτωση δε που υπάρξει οποιοδήποτε πρόβλημα στη συνεργασία ή αλλαγή δεδομένων από την πλευρά του ιδιοκτήτη ενός μίνι μάρκετ που έχει γίνει και συνεργάτης της Next Point, η εταιρεία δεσμεύεται ότι μπορεί κανείς να σταματήσει για οποιοδήποτε λόγο, χωρίς συνέπειες.

Το κέρδος από κάθε παράδοση-παραλαβή

Κάθε κατάστημα της μικρής λιανικής που συμφωνεί να γίνει παράλληλα και σημείο Next Point έχει σημαντικό κέρδος επί των συναλλαγών του. Συγκεκριμένα, εισπράττει από την εταιρεία Next προμήθεια 13% επί του κόστους μεταφοράς, όταν παραλαμβάνει δέματα και 7% επί του κόστους μεταφοράς, όταν παραδίδει δέματα. Δηλαδή, αν ένα δέμα που παραλαμβάνεται από τον αποστολέα έχει κόστος μεταφοράς 10 ευρώ, η προμήθεια για τον ιδιοκτήτη του μίνι μάρκετ είναι 1,30 ευρώ (13%). Για ένα δέμα που παραδίδεται στον παραλήπτη με κόστος μεταφοράς 8 ευρώ, η προμήθεια του ιδιοκτήτη είναι 0,56 ευρώ (7%).

Next PointΤα καταστήματα εισπράττουν καθημερινά όλο το κόστος μεταφοράς από τους αποστολείς (τα 10 ευρώ στο παραπάνω παράδειγμα) και κάθε Δευτέρα, η Next εκδίδει συγκεντρωτικό τιμολόγιο παροχής μεταφορικών υπηρεσιών, για όλα τα αντικείμενα που παρέλαβε την προηγούμενη εβδομάδα, προς μεταφορά από το κατάστημα. Μέχρι την επόμενη ημέρα, ο ιδιοκτήτης του καταστήματος θα πρέπει να έχει καταβάλει το ποσό που απομένει από την αφαίρεση της προμήθειάς του στην εταιρεία, μέσω τραπέζης (υπάρχουν σχετικοί λογαριασμοί σε όλες τις ελληνικές τράπεζες).

Ο φόρτος εργασίας στο μίνι μάρκετ

Με τη διαδικασία να διαρκεί περίπου ένα λεπτό, η επιπλέον δουλειά για τον εργαζόμενο στο κατάστημα είναι ελάχιστη, ανάλογα και με την κίνηση στο κάθε σημείο. Σύμφωνα με την ίδια τη Next Point: «Θα ήταν ευχής έργον να είναι μεγάλος ο φόρτος εργασίας και να προσλάβει έξτρα προσωπικό. Το κέρδος του από την προμήθεια, για τις αποστολές και τις παραλαβές, είναι πολύ μεγαλύτερο από το κόστος του προσωπικού. Επιπλέον, θα κερδίσει και από την αύξηση του τζίρου του στα προϊόντα που διαθέτει. Στην πράξη, επειδή η διαδικασία παραλαβής ή παράδοσης κρατάει 1 λεπτό, δεν απαιτείται επιπλέον προσωπικό».

Με τη διαδικασία να διαρκεί περίπου ένα λεπτό, η επιπλέον δουλειά για τον εργαζόμενο στο κατάστημα είναι ελάχιστη.

Τα έξτρα οφέλη για τον επαγγελματία

Πέρα από το άμεσο οικονομικό όφελος, όμως, η συνεργασία ενός μίνι μάρκετ ή καταστήματος ψιλικών με τη Next προσφέρει επιπλέον οφέλη για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής. Καταρχάς, κάνοντας το κατάστημα Next Point, αυξάνεται ο κόσμος που μπαίνει σε αυτό και μάλιστα για μία μοναδική υπηρεσία στην περιοχή του, αφού μετατρέπεται σε ένα σύγχρονο ταχυδρομείο. Παράλληλα, τα μίνι μάρκετ που εντάσσονται στο δίκτυο της Next «θωρακίζονται» και σε σχέση με τον ανταγωνισμό του… μέλλοντος. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα, λόγω χαμηλότερων τιμών και μεγαλύτερης ποικιλίας, εκτοπίζουν τα φυσικά καταστήματα. Μέσω της Next, όμως, τα μίνι μάρκετ που θα γίνουν και Next Points και θα συμμετέχουν στη διακίνηση αυτή των αποστολών θα έχουν καλύτερες προϋποθέσεις επιβίωσης κι ανάπτυξης.