Τα online κανάλια των καταστημάτων τροφίμων έχουν πάρει «φωτιά» εν μέσω πανδημίας, καθώς το 89% των Ελλήνων δηλώνει ότι παραγγέλνει είδη παντοπωλείου μέσω διαδικτύου, το 74% επιλέγει την αγοραστική αυτή τάση για να εξοικονομήσει χρόνο, ενώ το 57% σχεδιάζει να αγοράσει online τρόφιμα για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Η νέα αυτή κατάσταση δεν σημαίνει πάντως ότι τα ψώνια στα φυσικά καταστήματα διέρχονται κρίση. Στο άμεσο μέλλον διακρίνεται ένα υβριδικό μοντέλο όπου οι αγορές των νοικοκυριών εντός και εκτός διαδικτύου αλληλοσυνδυάζονται.
Αυτό είναι το συμπέρασμα που προκύπτει από πρόσφατη έρευνα της PayPal, που αποτυπώνει το γεγονός ότι οι ηλεκτρονικές αγορές παντοπωλείων έχουν αυξηθεί σημαντικά. Ωστόσο, ειδικά όσον αφορά στα φρέσκα προϊόντα, εξακολουθεί να υπάρχει η όρεξη για παραλαβή παραγγελίας από το κατάστημα, αλλά και για τα παραδοσιακά ψώνια δια ζώσης.

Κάθε φορά που οι Έλληνες ψωνίζουν τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για το νοικοκυριό τους, η ευκολία και η άνεση αναδεικνύονται σε ολοένα και πιο αδιαπραγμάτευτα κριτήρια. Αυτό και μόνο αποτελεί ένα ισχυρό επιχείρημα υπέρ των αγορών από ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, τα οποία και προτιμούν οι εγχώριοι καταναλωτές για να κερδίσουν πρωτίστως χρόνο (74%). Καθώς στις μέρες μας έχουμε όλο και λιγότερες ώρες διαθέσιμες για τις οικιακές υποχρεώσεις, η επιλογή να παραδοθούν τα ψώνια απευθείας στην πόρτα, χωρίς ουρές και κουβάλημα, φαντάζει ιδιαίτερα βολική λύση.