Νέα παγκόσμια μελέτη της Mondelez International επιβεβαιώνει τη «στροφή» της νέας γενιάς καταναλωτών στο snacking, με την πλειοψηφία να προτιμά πια τα σνακ για την καθημερινή του διατροφή, από τα ολοκληρωμένα γεύματα.

Τα ευρήματα της έρευνας State of Snacking του διάσημου ομίλου, αναφέρουν ότι το 64% του συνόλου των καταναλωτών, παραδέχεται πλέον ότι διαλέγει πλέον τα σνακ στην καθημερινότητά του, τόσο για τη συναισθηματική, όσο και για τη φυσική του υγεία.

Με δεδομένους τους πολύ πιο απαιτητικούς ρυθμούς στη ζωή της, η νέα γενιά καταναλωτών στρέφεται στην εύκολη και γρήγορη τροφή, η οποία και ευνοεί την αγορά των σνακ, που διευρύνεται διαρκώς με νέες επιλογές, περιλαμβάνοντας πια μία πολύ μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων.

Η τάση είναι μάλιστα αυξητική, καθώς σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνα, το εν λόγω ποσοστό είναι αυξημένο κατά 5% το 2021, σε σχέση με δύο χρόνια νωρίτερα.