Τους καλοκαιρινούς μήνες οι τουριστικές περιοχές της χώρας αλλά και τα μεγάλα αστικά κέντρα, όπως η Αθήνα, γεμίζουν με επισκέπτες που συχνά καταφεύγουν στα μίνι μάρκετ προκειμένου να εφοδιαστούν με τα απαραίτητα. Ο τουρισμός αποτελεί ευκαιρία όχι μόνο για τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια, αλλά και για τις επιχειρήσεις της μικρής λιανικής να αυξήσουν το τζίρο τους, αρκεί ο επαγγελματίας να διαθέτει τους σωστούς κωδικούς.

Η πρώτη κατηγορία προϊόντων που παρουσιάζει αυξημένη ζήτηση είναι αυτή των κωδικών πρωινού. Τα μίνι μάρκετ μπορούν να επενδύσουν σε αλείμματα, καφέ, χυμούς ή αρτοσκευάσματα, αφού τα εν λόγω είδη κινούνται ιδιαίτερα μέχρι το Σεπτέμβριο και μπορούν να αποτελέσουν βάση για τα snacks που θα πάρουν οι τουρίστες μαζί τους και στην παραλία. Μια ακόμα κατηγορία που ευνοείται από τον τουρισμό είναι τα παραδοσιακά προϊόντα, όπως το μέλι, το ελαιόλαδο, το παστέλι ή τα χειροποίητα ζυμαρικά, τα οποία συνήθως μεταμορφώνονται σε κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας των ξένων επισκεπτών. Τέλος, το καλοκαίρι ο επαγγελματίας του μίνι μάρκετ μπορεί να αυξήσει τα έσοδά του από τα αλκοολούχα ποτά, αφού δεν είναι λίγοι αυτοί που προμηθεύονται μπύρες, ρούμι, βότκα κ.α. προκειμένου να τα καταναλώσουν κατά την επιστροφή τους στα τουριστικά καταλύματα με παρέα.