Με τέσσερα βραβεία, ένα Gold, ένα Silver και 2 Bronze, διακρίθηκε η Lidl Ελλάς στο πλαίσιο των τέταρτων Loyalty Awards, τον θεσμό που θεσπίστηκε με σκοπό να αναδείξει τη σημαντικότητα των προγραμμάτων και πρωτοβουλιών πιστότητας στη διατήρηση και την ενδυνάμωση των σχέσεων των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους.

Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς απέσπασε στη φετινή διοργάνωση των Loyalty Awards:

-Gold βραβείο στην ενότητα Best in Loyalty & Engagement – Retail  (Food, Electronics & Home Appliances) για το καλύτερο πρόγραµµα επιβράβευσης και δημιουργίας δεσμών µε τον πελάτη από επιχείρηση λιανικού εμπορίου.

-Silver βραβείο στην ενότητα Best New Product / Service Loyalty Initiative για την καλύτερη υποψηφιότητα προγράμματος επιβράβευσης για νέο προϊόν ή υπηρεσία

-Bronze βραβείο στην ενότητα Best Use of Mobile για την αξιοποίηση mobile τεχνολογιών

-Bronze βραβείο στην ενότητα Best In-house Loyalty Team για τη σύγχρονη και ευέλικτη ομάδα πίσω από το Lidl Plus που συνεισέφερε τα μέγιστα στην αύξηση της αφοσίωσης πελατών μέσω μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής προσέγγισης, η οποία θέτει τον πελάτη στο επίκεντρο.