Το κλίμα

Το κλίμα «ρίχνει» τις πωλήσεις κρεάτων και αναψυκτικών. 

Η περιβαλλοντική μεταβολή και ο φόβος για την κλιματική αλλαγή παρουσιάζουν σημαντική επίδραση, πλήττοντας τις πωλήσεις κρέατος και αναψυκτικών, σύμφωνα με νέα παγκόσμια έρευνα.

Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές ανησυχούν για το περιβάλλον και περιορίζουν τις δαπάνες τους για μπέργκερ, κρέας, αναψυκτικά και εμφιαλωμένα ποτά, ενώ προσπαθούν να μειώσουν τα πλαστικά απορρίμματα, και η τάση αυτή αναμένεται να ενταθεί καθώς κλιμακώνονται οι ανησυχίες για το κλίμα.

Περίπου το 33% των ανθρώπων που ρωτήθηκαν σε 24 χώρες στην Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και την Ασία ανησυχούν για το περιβάλλον και οι μισοί εξ αυτών – ή 16% του παγκόσμιου συνόλου – λαμβάνουν δραστικά μέτρα για να μειώσουν το ενεργειακό αποτύπωμά τους.

«Βλέπουμε ήδη μικρές μειώσεις στις δαπάνες για κρέας, εμφιαλωμένα ποτά και για κατηγορίες όπως τα υγρομάντηλα», ανέφερε η εταιρεία ανάλυσης δεδομένων Kantar σε έκθεσή της για την έρευνα.

Η έρευνα με δείγμα πάνω από 65.000 ανθρώπους έδειξε ότι οι καταναλωτές στη δυτική Ευρώπη είναι πιθανότερο να επιδιώξουν να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ η πλειονότητα των ανθρώπων στην Ασία και τη Λατινική Αμερική έχει από περιορισμένο έως μηδαμινό ενδιαφέρον για το θέμα αυτό.