MM: Πού διανέμετε σήμερα τα προϊόντα σας; Υπάρχει δυνατότητα για πανελλαδική κάλυψη και με ποιο τρόπο;

Χ.Π.: Η Τρικαλινή Ζύμη έχει αρχίσει τα τελευταία χρόνια να επεκτείνεται σε ολόκληρη την Ελλάδα, με τη διανομή μας να καλύπτει ήδη τις περισσότερες περιοχές της χώρας. Με δικές μας απευθείας πωλήσεις, τα προϊόντα μας διανέμονται σχεδόν σε όλη την Κεντρική Ελλάδα, ενώ μέσω ενός ευρέος δικτύου αντιπροσώπων, τα προϊόντα μας διατίθενται και στην Αττική, τη Θεσσαλονίκη, την Κοζάνη, τα Γρεβενά, την Καστοριά, τη Φλώρινα, τα Γιάννενα, την Άρτα, τη Θεσπρωτία, την Ημαθία, την Κέρκυρα, τα νησιά του Αιγαίου και αλλού. Παράλληλα, τα σχέδιά μας περιλαμβάνουν και νέους συνεργάτες σε όλη την Ελλάδα, ώστε να υπάρχει όσο το δυνατόν καλύτερη κάλυψη στα καταστήματα σε όλη τη χώρα. Όσον αφορά τους πελάτες μας, ξεκινήσαμε με βασικό κανάλι πωλήσεων το Ho.Re.Ca., δίνοντας τα προϊόντα μας σε μία σειρά από ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ, αναψυκτήρια κ.τ.λ., αλλά πλέον ιδιαίτερη δυναμική εμφανίζει και το κανάλι της μικρής λιανικής, με την Τρικαλινή Ζύμη να βρίσκεται ήδη σε περισσότερα από 200 μίνι μάρκετ σε όλη την Ελλάδα.

MM: Από πού λαμβάνετε τις πρώτες ύλες και πού παρασκευάζονται τα προϊόντα σας;

Χ.Π.: Τα προϊόντα μας συνδυάζουν την παράδοση με την ποιότητα και ως εκ τούτου δεν θα μπορούσαμε να μη δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση και στις πρώτες ύλες μας. Η θεσσαλική γη φημίζεται για τον πλούτο της και σε αυτόν έχουμε στηριχθεί κι εμείς, προμηθευόμενοι το μεγαλύτερο μέρος των πρώτων υλών μας από τα Τρίκαλα και τους άλλους νομούς της Θεσσαλίας. Ταυτόχρονα, επιλέγουμε τα υπόλοιπα από συγκεκριμένες περιοχές σε όλη την Ελλάδα, με το σύνολο των πρώτων υλών μας, όμως, να έχει ελληνική «σφραγίδα».

MM: Η πανδημία του κορωνοϊού δημιούργησε προβλήματα στη δραστηριότητά σας και αν ναι, σε τι βαθμό;

Χ.Π.: Όπως και στις περισσότερες επιχειρήσεις της Ελλάδας, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, η πανδημία του κορωνοϊού δημιούργησε νέα δεδομένα και για εμάς, καθώς υπήρξαν αρκετές δυσκολίες που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε. Κατ’ αρχάς, το κλείσιμο των ξενοδοχείων και της εστίασης αφαίρεσε άμεσα ένα μεγάλο κομμάτι των πελατών, το οποίο κι αποτελούσε το κανάλι του Ho.Re.Ca. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο τζίρος μειώθηκε κατά σχεδόν 60% στο πρώτο Lockdown της άνοιξης. Αναγκαστήκαμε έτσι να αναπροσαρμόσουμε τα πλάνα μας κι εστιάσαμε κατευθείαν στο κομμάτι του Retail, με το κανάλι του μίνι μάρκετ να μετατρέπεται σε… σανίδα σωτηρίας για την επιχείρηση. Αυξήσαμε την παραγωγή των ατομικών συσκευασιών μας και των προϊόντων που έχουν μεγαλύτερη ζήτηση στα σημεία της μικρής λιανικής, γεγονός που αποτέλεσε σημαντική διέξοδο για την Τρικαλινή Ζυμή. Καταφέραμε με αυτό τον τρόπο να αυξήσουμε και την πελατειακή βάση μας σε αυτό το κανάλι, με τα αποτελέσματα να είναι ορατά στη δεύτερη καραντίνα. Υπολογίζουμε ότι το Φθινόπωρο, η πτώση ήταν πολύ μικρότερη και μόλις της τάξης του 10%.

ΜΜ: Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας; Θα υπάρξουν νέοι κωδικοί στην αγορά;

Χ.Π.: Η πανδημία του κορωνοϊού άλλαξε αρκετά και τα πλάνα της εταιρείας μας για το μέλλον. Η ανταπόκριση στη μικρή λιανική ήταν εξαιρετική και στόχος μας πλέον είναι να εστιάσουμε ακόμη περισσότερο στο κανάλι του μίνι μάρκετ, εν αναμονή και της επανέναρξης του ξενοδοχειακού τομέα και της εστίασης. Έχουμε σκοπό να επενδύσουμε πια στην ανάπτυξη νέων κωδικών για το Retail, ώστε να καλύψουμε με νέα προϊόντα και συσκευασίες τη ζήτηση στη μικρή λιανική και να επεκτείνουμε τις συνεργασίες μας σε αυτό το κομμάτι.

Τρικαλινή Ζύμη 
Τηλεφωνο: 24317 70777
Website: www.trikalinizymi.gr