Μετά την επιτυχία των σνακ καφέ ριζιού χωρίς γλουτένη, η εταιρεία Nuhealth JSC, που είναι ο παραγωγός του γνωστού brand του RiceUP!, έχει λανσάρει ένα νέο εμπορικό σήμα και προϊόν, τη σειρά, CornUP με τσιπς τορτίγιας.

Οι ανάγκες του τρόπου ζωής των καταναλωτών που προσπαθούν να βελτιώσουν την υγεία τους, χωρίς συμβιβασμούς στη γεύση, οδήγησαν στο λανσάρισμα του νέου προϊόντος, σύμφωνα με την εταιρεία. Το CornUP είναι ένα σύγχρονο «καλύτερο για μένα και διασκεδαστικό» προϊόν, το οποίο περιλαμβάνεται στην κατηγορία των σνακ χωρίς γλουτένη, κατασκευασμένα από φυσικά, εκλεκτά επιλεγμένα συστατικά.

Τα CornUP διατίθενται στην Ελλάδα από την εταιρεία Καμπάση ΕΠΕ, στις εξής γεύσεις: Salt, Sour Cream & Green Onion, Yellow Cheddar, Texas Style BBQ, Nacho Cheese και Juicy Jalepenos, Black Olives & Sundried Tomatoes, Roast Beef & Mustard.

Ενημερωθείτε για τα προϊόντα στο τηλ. 231 051 6307