Επιλογές για το μίνι μάρκετ και τη μικρή λιανική

Οι νέες τάσεις στο κανάλι των αναψυκτικών και των χυμών τα τελευταία χρόνια έχουν οδηγήσει στο λανσάρισμα πλήθους πρωτοποριακών κωδικών από τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην εγχώρια αγορά. Οι επιλογές για τους επαγγελματίες της αγοράς είναι άφθονες και μπορούν να γεμίσουν τα ράφια τους με προϊόντα, επιλέγοντας αυτά με τη μεγαλύτερη ζήτηση ανάλογα με τους πελάτες τους. Ακολουθούν ενδεικτικά κάποια από τα προϊόντα της κατηγορίας.

Ανανεωμένη Coca Cola Zero

Τη νέα Coca-Cola Zero παρουσίασε πρόσφατα η Coca Cola. Τα συστατικά του γνωστού αναψυκτικού παραμένουν τα ίδια, ενώ το μόνο που αλλάζει είναι το μείγμα των αρωματικών υλών, προκειμένου να προσφέρει στους καταναλωτές ένα προϊόν πιο κοντά στην αυθεντική Coca-Cola Original Taste, χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες. Επίσης, το αναψυκτικό αποκτά και ανανεωμένη εμφάνιση, με το χαρακτηριστικό κόκκινο χρώμα της μάρκας να κυριαρχεί στη συσκευασία της. Το λογότυπό της είναι σε μαύρο, ώστε εύκολα να καταλαβαίνει κανείς ότι πρόκειται για τη νέα Coca-Cola Zero. Η εταιρεία παραμένει πιστή στη στρατηγική της να αναπτύσσει νέα, καινοτόμα προϊόντα και να προσφέρει όλο και περισσότερες επιλογές με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα σε ζάχαρη στους καταναλωτές. Παράλληλα, με όχημα τη νέα Coca-Cola Zero, παρουσιάζει την καινούργια δημιουργική κατεύθυνση του εμπορικού σήματος της οικογένειας Coca-Cola, η οποία πλέον θα αξιοποιεί το εμβληματικό και διαχρονικό λογότυπο της μάρκας καθώς και το κόκκινο χρώμα ως κυρίαρχα στοιχεία σε όλα τα προϊόντα της σειράς των αγαπημένων αναψυκτικών. Σε συνέχεια της παγκόσμιας στρατηγικής «One Brand», που λανσαρίστηκε το 2016, η νέα σχεδίαση είναι πιο απλή και κάνει ξεκάθαρες τις παραλλαγές σε γεύση, θερμίδες και συστατικά, δίνοντας έμφαση στις διαφορετικές επιλογές που διαθέτει η εταιρεία. Έτσι, όταν ο καταναλωτής βλέπει στην ετικέτα το λευκό λογότυπο Coca-Cola, τότε ξέρει ότι πρόκειται για την Coca-Cola Original Taste και, αντίστοιχα, όταν βλέπει το μαύρο λογότυπο, ξέρει ότι πρόκειται για την Coca-Cola Zero.

Νέα 100% Βιολογική Βυσσινάδα Life

Η σειρά φυσικών χυμών Life Βιολογική Σοδειά της Δέλτα πρόσφατα εμπλουτίστηκε με έναν ακόμα κωδικό, τη νέα 100% Βιολογική Βυσσινάδα. Αναλυτικά, ο Life συμπληρώνει την υπάρχουσα βιολογική του γκάμα, που αποτελείται ήδη από δυο γεύσεις (Life 100% φυσικός βιολογικός χυμός πορτοκάλι και Life 100% βιολογική λεμονάδα), με τη νέα Life 100% Βιολογική Βυσσινάδα – με την παραδοσιακή συνταγή. Σύμφωνα με την εταιρεία, η Life 100% Βιολογική Βυσσινάδα δεν περιέχει συντηρητικά ή χρωστικές ουσίες και παράγεται από επιλεγμένες καλλιέργειες βιολογικών φρούτων, απελευθερώνοντας όλα τα αρώματα της φύσης, με τη σφραγίδα του επίσημου Οργανισμού Ελέγχου και Πιστοποίησης Βιολογικών Προϊόντων ΔΗΩ.

Φυσικός χυμός ροδιού POM STAR

Ο 100% φυσικός χυμός ροδιού POM STAR αποτελεί ένα προϊόν που παράγεται από τη ΡΟΔΙ ΕΛΛΑΣ, η οποία διαθέτει πολυετή εμπειρία στον χώρο της παραγωγής και μεταποίησης του ροδιού. Ο χυμός προέρχεται από ελληνικά πιστοποιημένα ρόδια ποικιλίας Wonderful, που συλλέγονται από τα 1.000 ιδιόκτητα στρέμματα ροδιώνων της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια της παραγωγής, ο καρπός του ροδιού διαχωρίζεται από τη φλούδα, τη σάρκα και τα σπόρια. Το προϊόν δεν περιέχει πρόσθετα και δεν υπόκειται στη διαδικασία της παστερίωσης, διατηρώντας έτσι τη χαρακτηριστική φυσική του γεύση και όλα τα θρεπτικά συστατικά του αναλλοίωτα. Διανέμεται σε κατεψυγμένη μορφή και αποθηκεύεται στην κατάψυξη στους –18 βαθμούς Κελσίου. Μπορεί να καταναλωθεί μετά τη σταδιακή απόψυξή του. Διατηρείται στο ψυγείο για έως και πέντε ημέρες μετά την απόψυξη και το άνοιγμά του. Προσφέρεται σε συσκευασίες των 250ml, 500ml και του 1L.

Καλοκαιρινή γεύση Μάνγκο-Μανταρίνι από την ΕΨΑ

Η γνωστή εταιρεία αναψυκτικών ΕΨΑ λάνσαρε πρόσφατα στην αγορά ένα νέο προϊόν κατάλληλο για τους καλοκαιρινούς μήνες. Συνεχίζοντας την ιδέα που ξεκίνησε πέρυσι, λανσάρει για το 2021 μία καινούργια γεύση: τον κωδικό Μάνγκο-Μανταρίνι. Σύμφωνα με την εταιρεία: «Δίνοντας χρώμα και δροσιά στη ζωή, την αρχή για το 2020 έκανε το Summer Mix Φράουλα-Βασιλικός, ενώ τη σκυτάλη για το 2021 παίρνει το Μάνγκο-Μανταρίνι». Η ΕΨΑ από το 1924 συνεχίζει αδιάκοπα την πορεία της στην ελληνική αγορά. Οι εγκαταστάσεις του εργοστασίου που βρίσκονται στην Αγριά, ένα παραθαλάσσιο χωριό του Πηλίου, περιλαμβάνουν τον χώρο παραγωγής, τις αποθήκες και τα γραφεία, καταλαμβάνοντας έκταση 24 στρεμμάτων. Εσωτερικά το εργοστάσιο έχει εκσυγχρονιστεί και διαθέτει πια δυο γραμμές παραγωγής, μια για τις γυάλινες και τις πλαστικές φιάλες ΡΕΤ και μια για τα κουτιά αλουμινίου. Εκεί παράγονται τα ιστορικά αναψυκτικά ΕΨΑ με νέα, πρωτοποριακά λανσαρίσματα να διατίθενται διαρκώς στην αγορά.

Αναψυκτικό Φλώρινας Δινάκη με γεύση μήλο και αχλάδι

Τα αναψυκτικά Φλώρινας Δινάκη παράγονται από φυσικό ξινό νερό και υψηλής ποιότητας ελληνικούς χυμούς. Η εταιρεία διαθέτει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο με ποικίλους γευστικούς συνδυασμούς που μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες ενός μίνι μάρκετ. Πρόσφατη προσθήκη αποτελεί ένα αναψυκτικό με γεύση μήλο και αχλάδι, με γλυκαντικά από το φυτό στέβια. Ο εν λόγω κωδικός είναι διαθέσιμος για τα ψυγεία των καταστημάτων σε συσκευασίες PET των 330ml και 1,5L. Η βιομηχανία αναψυκτικών Αφοί Δινάκη ΟΕ αποτελεί μια παραδοσιακή οικογενειακή επιχείρηση με έδρα τον Παπαγιάννη του Νομού Φλώρινας, το πεδινό κεφαλοχώρι σε απόσταση μόλις 10 χλμ. ανατολικά της πόλης και σε υψόμετρο 670 μέτρων, που φημίζεται για τις μοναδικές πηγές ξινού (φυσικώς ανθρακούχου) νερού. H παραγωγική διαδικασία είναι ελεγχόμενη, ώστε τα προϊόντα να μην αλλοιώνονται και να φτάνουν στον καταναλωτή φρέσκα, φροντίζοντας παράλληλα να μη γίνεται υπεράντληση του ξινού νερού. Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως η παραγωγή φιαλών PET πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου.