Οι βραβεύσεις δείχνουν τον δρόμο στον κλάδο

Δύο χυμοί ξεχώρισαν και στα βραβεία για τα προϊόντα της χρονιάς, που διοργανώνει η Direction Βusiness Network. Το ένα ήταν ο νέος φυσικός χυμός Life ψυγείου της ΔΕΛΤΑ, το οποίο έχει ως βασικό χαρακτηριστικό την απόλυτη φυσικότητα, χωρίς πρόσθετη ζάχαρη και χωρίς συντηρητικά, ενώ διατίθεται σε νέο, σύγχρονο μπουκάλι με ολοκαίνουργιο εικαστικό.

Μαζί του και η νέα Amita Free της Coca Cola Τρία Έψιλον, που έχει ως βασική καινοτομία ότι περιέχει σημαντικά λιγότερες θερμίδες από τα αντίστοιχα φρουτοποτά με ζάχαρη. Είναι χωρίς προσθήκη ζάχαρης και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια.

Όπως γίνεται λοιπόν αντιληπτό, τα προϊόντα του κλάδου που ξεχωρίζουν πλέον είναι αυτά που «βλέπουν» στο μέλλον. Η φυσικότητα και η απουσία ζάχαρης είναι χαρακτηριστικά και των δύο αλλά και η απόδειξη ότι οι καταναλωτές προτιμούν πια μια νέα κατηγορία προϊόντων, τόσο στους χυμούς όσο και στα αναψυκτικά. Αυτό σημαίνει ότι αντίστοιχα πρέπει να καλυφθούν και τα ψυγεία των μίνι μάρκετ, αφού η ζήτηση για τους εν λόγω κωδικούς θα συνεχίσει να αυξάνεται το προσεχές διάστημα. Όσον αφορά τα βραβεία Προϊόν της Χρονιάς, οι διοργανωτές αναφέρουν: «Τα προϊόντα που επέλεξαν να λάβουν μέρος στην τρίτη διοργάνωση της νέας εποχής του θεσμού, αξιολογήθηκαν από μία Ελεγκτική Επιτροπή Ειδικών, την οποία απάρτιζαν επαγγελματίες του κλάδου του εμπορίου, εκπρόσωποι θεσμικών φορέων και εμπειρογνώμονες-ειδικοί, προκειμένου να εξασφαλιστεί ότι ικανοποιούνται τα κριτήρια της καινοτομίας. Σε συνέχεια αυτής της αξιολόγησης, η Ελεγκτική Επιτροπή Ειδικών κατήρτισε τον Κατάλογο Επιλαχόντων Προϊόντων (shortlist), ο οποίος περιείχε τις πιο ξεχωριστές συμμετοχές. Τα επικρατέστερα αυτά προϊόντα στις αντίστοιχες κατηγορίες παρουσιάστηκαν στον εξειδικευμένο οργανισμό έρευνας αγοράς IRI Ελλάς και εντάχθηκαν στην πολύ μεγάλη ανεξάρτητη καταναλωτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 3.200 ατόμων στην Ελλάδα».

Σημαντική η ποικιλία στα ψυγεία

Είναι γεγονός ότι οι υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού αυξάνουν την κατανάλωση των εν λόγω προϊόντων, καθώς ένα μεγάλο ποσοστό του καταναλωτικού κοινού προσφεύγει στα ψυγεία των μίνι μάρκετ και των περιπτέρων όλο το 24ωρο, προκειμένου να σβήσει τη δίψα του με αναψυκτικά και χυμούς. Την ίδια ώρα, ο ανταγωνισμός των βιομηχανιών για την ενίσχυση των μεριδίων τους έχει διαμορφώσει μια αγορά με αναρίθμητες επιλογές σε προϊόντα για κάθε προτίμηση. Το γεγονός αυτό δίνει την ευκαιρία στον επαγγελματία να εμπλουτίσει την γκάμα του με κωδικούς καινοτόμους, σε άπειρους γευστικούς συνδυασμούς που απευθύνονται σε ένα ενημερωμένο κοινό, σε ευφάνταστες συσκευασίες, προσφέροντας ο ίδιος με τη σειρά του μεγάλη ποικιλία στους καταναλωτές. Ένα ψυγείο γεμάτο με αναψυκτικά και χυμούς τώρα το καλοκαίρι μπορεί να κάνει τη διαφορά για τις πωλήσεις του καταστήματος.