Black Friday: «Άδειασαν» τα καταστήματα οι Έλληνες

Black Friday: «Άδειασαν» τα καταστήματα οι Έλληνες. 

Απίστευτη αύξηση στις πωλήσεις των καταστημάτων, της τάξεως του 2.600%, κατέγραψε έρευνα, που δημοσιεύτηκε στο Black-Friday.Global, αναφορικά με την ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού στη χώρα μας ανήμερα της Black Friday.

Πιο συγκεκριμένα, στις 23 Νοεμβρίου η εβδομάδα των προσφορών και εκπτώσεων κορυφώθηκε, με τις μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων να ρίχνουν τις τιμές τους σε ευρεία γκάμα προϊόντων, διευρύνοντας παράλληλα το ωράριο λειτουργίας τους. Στο «παιχνίδι» των εκπτώσεων φέτος συμμετείχαν πολυάριθμες επιχειρήσεις, πέρα από τα καταστήματα ηλεκτρονικών και τεχνολογικών ειδών, όπως σούπερ μάρκετ, φούρνοι, ζαχαροπλαστεία, ακόμα και κομμωτήρια. Αυτό που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι οι «ουρές» των πελατών ήταν αισθητά μειωμένες σε σχέση με πέρσι, καθώς οι ημέρες των προσφορών ήταν περισσότερες και αρκετοί καταναλωτές προτίμησαν τις διαδικτυακές αγορές.

Επιπλέον, οι περισσότερες αγορές έγιναν από καταστήματα νέων τεχνολογιών, καλλυντικών, και ένδυσης – υπόδησης ενώ οι καταναλωτές ξόδεψαν για αγορές στην πλειοψηφία τους (31,3%) έως 50 ευρώ. Ένα ποσοστό της τάξης του 28,4% ξόδεψε 51-100 ευρώ, ενώ μόνο ένα ποσοστό του 7,5% δήλωσε ότι ξόδεψε περισσότερα από 501 ευρώ. 

 Όσον αφορά το ποσοστό των εκπτώσεων, το 44% των καταναλωτών, που έκαναν αγορές, υποστήριξε ότι από τα προϊόντα που αγόρασαν κέρδισαν έκπτωση της τάξης του 30%-40% και το 33,5% δήλωσε ότι αγόρασε με έκπτωση από 50% και πάνω της αρχικής τιμής των προϊόντων.   

Τέλος, σύμφωνα με την έρευνα, η χώρα μας κατατάσσεται στην τέταρτη θέση, σε σύνολο 55 αγορών, με τους Έλληνες καταναλωτές να ξοδεύουν λιγότερα από τους Αμερικανούς, αλλά περισσότερα από τους Ιταλούς και τους Τούρκους.