M.M.: Σε ποιες περιοχές της χώρας διανέμονται σήμερα τα προϊόντα σας; Απευθείας ή μέσω χονδρεμπόρων; Ποιος είναι κατά προσέγγιση ο αριθμός των μίνι μάρκετ και των υπόλοιπων σημείων της μικρής λιανικής που εξυπηρετείτε;
Α.Α.: Τα προϊόντα μας διανέμονται πανελλαδικώς και μπορεί ο καταναλωτής να τα προμηθευτεί από τα σημεία λιανικής με τα οποία συνεργαζόμαστε. Αυτή τη στιγμή εξυπηρετούμε περισσότερα από 2.000 σημεία σε όλη τη χώρα, μεταξύ των οποίων βρίσκονται και πολυάριθμα μίνι μάρκετ. Οι πελάτες που το επιθυμούν έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν τα προϊόντα μας είτε απευθείας από την εταιρεία μας είτε μέσω των αντιπροσώπων, που δραστηριοποιούνται σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ρόδο και Χανιά.

Ελληνικός καρπόςM.M.: Ποια τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των προϊόντων σας; Γιατί να τα τοποθετήσουν στα ράφια τους οι επαγγελματίες και γιατί να τα επιλέξουν οι καταναλωτές;
Α.Α.: Το πλεονέκτημα που έχουν τα προϊόντα της επιχείρησής μας είναι ότι ο επαγγελματίας γνωρίζει ότι θα τοποθετήσει στα ράφια του μαγαζιού του προϊόντα καινοτόμα, ελληνικά, αγνά και φυσικά, που παράγονται σε μικρές ποσότητες, για να καταναλώνονται πάντα φρέσκα. Οι Έλληνες καταναλωτές, ειδικά τα τελευταία χρόνια, φαίνεται ότι προτιμούν και στηρίζουν τους μικρούς παραγωγούς γιατί ενδιαφέρονται για την υψηλή ποιότητα των προϊόντων που αγοράζουν, κάτι το οποίο μπορεί να το εξασφαλίσει η επιχείρησή μας, μέσω των ιδιαίτερων γεύσεων που λανσάρουμε στην αγορά. Ταυτόχρονα, τα τελευταία χρόνια παρατηρείται από την πλευρά των καταναλωτών μια τάση στήριξης του Έλληνα επιχειρηματία που δραστηριοποιείται στον τόπο του, προσφέροντας θέσεις εργασίας και προωθώντας την ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας ανάλογα με τις δυνατότητές του.

M.M.: Πόσο δύσκολο είναι για μια μικρή ελληνική επιχείρηση να αντεπεξέλθει στην εγχώρια αγορά εν μέσω κρίσης; Είναι οι εξαγωγές ο μόνος τρόπος για να επιβιώσετε;
Α.Α.: Σίγουρα οι δυσκολίες που δημιούργησε η οικονομική κρίση στη χώρα μας είναι πολλές και έχουν επηρεάσει τις ελληνικές επιχειρήσεις, όπως και τους καταναλωτές. Όμως μια μικρή επιχείρηση μπορεί να επιβιώσει ακόμη και σε αντίξοες συνθήκες, αρκεί να έχει ως βασική προτεραιότητα την παραγωγή ποιοτικών προϊόντων που θα ικανοποιήσουν τους καταναλωτές, να πιστεύει σε αυτά και να μην επαναπαύεται σε αυτό που έχει πετύχει, αλλά να επιδιώκει τη συνεχόμενη ανάπτυξη με όραμα για το μέλλον.

Ελληνικός καρπόςΠρος την κατεύθυνση αυτή, οι εξαγωγές σίγουρα θεωρούνται σημαντικές. Η εταιρεία «Ελληνικός Καρπός», από τη μικρή καλλιέργεια του αράπικου φιστικιού, κατόρθωσε να περάσει στις πωλήσεις ξηρών καρπών και εν συνεχεία στη δημιουργία προϊόντων υψηλής διατροφικής αξίας τα οποία εξάγει σε πολλές χώρες του εξωτερικού, δίνοντας κίνητρα στους αγρότες της περιοχής. Ξεκινώντας από έναν μικρό φούρνο το 2000 και επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της με έναν μεγαλύτερο το 2004, κατάφερε να δημιουργήσει μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, με πρωταγωνιστή το φιστίκι, που διατίθεται σε όλη την Ελλάδα. Το 2013-2014 ξεκίνησε την επεξεργασία τηγανισμένου φιστικιού, το μοναδικό ελληνικό που είναι γνωστό ως πίνατς, το οποίο διατίθεται και με γεύση μπάρμπεκιου. Μελλοντικά, το όραμα της εταιρείας είναι η παραγωγή περισσότερων καινοτόμων προϊόντων, στοχεύοντας στην ικανοποίηση της εγχώριας και διεθνούς αγοράς

Ελληνικός καρπός
Έδρα: Αμμουδιά Σερρών Τηλεφωνο: 23250 31962
Website: www.greeknut.com Facebook: @ellinikoskarpos