Μ.Μ.: Σε ποιες περιοχές της χώρας διανέμονται τα προϊόντα σας και πώς;
Ι.Σ.: Στην Ελλάδα σήμερα οι καταναλωτές βρίσκουν τα brands μας MOOVeat, FitSpo & Bezzo τοποθετημένα στο κανάλι της μικρής λιανικής και του Take away café σε ολόκληρη την Ελλάδα, μέσω του δικτύου διανομής των συνεργατών μας, σε κάθε περιοχή. Στην Αττική, η παρακολούθηση του καναλιού της μικρής λιανικής γίνεται καθημερινά από ομάδα πωλητών της Healthier Choice, ενώ η διανομή στα σημεία πώλησης από ιδιόκτητα φορτηγά συντήρησης. Οι συνεργάτες μας είναι η καρδιά της Healthier Choice κι η δύναμη που μας οδηγεί στην επιτυχία. Με ομαδικό πνεύμα κι αποφασιστικότητα δημιουργούμε αξία κι αναπτύσσουμε τα brands μας και την εταιρεία μας με υπευθυνότητα και βιώσιμο τρόπο.

Μ.Μ.: Γιατί να προτιμήσει τα προϊόντα της εταιρείας σας ένας επαγγελματίας της αγοράς; Ε.Κ.: Η Healthier Choice πορεύεται με το τρίπτυχο άριστη ποιότητα προϊόντων, σε λογικές τιμές και σωστή εξυπηρέτηση, με πελατοκεντρική προσέγγιση.
Επιβράβευση των κόπων μας είναι η εμπιστοσύνη που δείχνουν οι επαγγελματίες του κλάδου στην εταιρεία μας, αλλά και η αναγνωρισιμότητα των brands μας από τους καταναλωτές. Κάθε γειτονιά και κάθε κατάστημα έχει το δικό του καταναλωτικό μείγμα, με ξεχωριστές απαιτήσεις. Αντιμετωπίζουμε το κάθε σημείο πώλησης μεμονωμένα, επιλέγουμε μαζί με τον επαγγελματία τα προϊόντα που ταιριάζουν στο προφίλ των πελατών του κι αναπτύσσουμε step by step το τμήμα healthy snack.

Παρέχουμε καλαίσθητα σχεδιασμένο προωθητικό υλικό merchandising (stands) και διαχειριζόμαστε τα ράφια που βρίσκονται τοποθετημένα τα προϊόντα μας, ενώ παρακολουθούμε προσεκτικά τις ανάγκες του σημείου πώλησης και δίνουμε λύση όπου χρειάζεται. Ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα είναι, επίσης, το γρήγορο γύρισμα των προϊόντων μας, η μεγάλη ποικιλία κωδικών και γεύσεων, τα ανταγωνιστικά περιθώρια κέρδους κι η συνεχής υποστήριξή μας στα σημεία πώλησης. Όλα τα παραπάνω κάνουν τη Healthier Choice τον κατάλληλο συνεργάτη για κάθε επαγγελματία.

Μ.Μ.: Ο κορωνοϊός έχει επηρεάσει τον δικό σας κλάδο και σε τι βαθμό;
Ι.Σ.: Με την έναρξη του lockdown και τον περιορισμό της κυκλοφορίας, περιμέναμε αρκετά μεγάλη πτώση των πωλήσεων στα healthy snacks και πολύ χαμηλή επισκεψιμότητα στο κανάλι της μικρής λιανικής και της καφεστίασης (take away). Οι καταναλωτές, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες της πολιτείας για την προσωπική τους ασφάλεια, περιόρισαν τις μετακινήσεις τους και, παραδόξως, προτίμησαν για τον εφοδιασμό καθημερινών αγαθών τα μίνι μάρκετ και για τον καφέ τους τα take away της γειτονιάς τους.

Από την άλλη, όλοι μας διαπιστώσαμε μια τεράστια αλλαγή της στάσης του καταναλωτή απέναντι στην καθημερινή άσκηση. Εν μέσω καραντίνας, έκαναν την εμφάνισή τους στους δρόμους ολόκληρες οικογένειες, νέοι αλλά και μεγαλύτεροι, για βάδισμα, τρέξιμο και ποδηλασία. Αυτό λειτούργησε θετικά στον δικό μας κλάδο και θεωρούμε δεδομένη την στροφή του καταναλωτή σε πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες (προϊόντα με λιγότερη ζάχαρη και συντηρητικά, καθημερινή πρόσληψη βιταμινών και συστηματική κατανάλωση υπερτροφών), κάτι που θα επιφέρει αλλαγές στα ράφια των σημείων πώλησης τροφίμων.

Healthier ChoiceΜ.Μ.: Ποια είναι τα επόμενα σχέδιά σας; Αναμένονται νέα προϊόντα στην αγορά;
A.G.: Από πού να πρωτοξεκινήσω. Από τις αρχές μέχρι και το τέλος του 2020 έχει προγραμματιστεί η διάθεση στην αγορά 18 νέων προϊόντων κάτω από τα τρία brands μας! Έξι νέες γεύσεις μπαρών πρωτεΐνης, εφτά νέες γεύσεις μπαρών και sandwich βρώμης και πέντε νέοι κωδικοί πρωτεΐνης σε σκόνη σε μονομερίδα 30 γραμμαρίων για τη μικρή λιανική.
Ι.Σ.: Επίσης, αρχές Μαΐου ξεκινήσαμε το λανσάρισμα του ολοκαίνουργιου καινοτόμου προϊόντος μας, MOOVeat protein smoothie, για την καφεστίαση και τα μίνι μάρκετ που έχουν αναπτύξει εσωτερικό τμήμα café take away (γραμμή την οποία παρατηρούμε ότι ακολουθούν όλο και περισσότερα σημεία μικρής λιανικής τα τελευταία δύο χρόνια). Είναι ένα καινοτόμο απολαυστικό protein smoothie ενέργειας, πλούσιο σε πρωτεΐνη, με κρεμώδη υφή, σε 3 γεύσεις: Chocolate, Cookie & Strawberry.

Το Mooveat protein smoothie σερβίρεται στο αντίστοιχο ποτήρι της γεύσης που επιλέγει ο καταναλωτής. Προσφέρει υψηλή περιεκτικότητα πρωτεΐνης, περιέχει μόλις 110 θερμίδες, είναι χαμηλό σε λιπαρά και είναι Gluten free. Αναπτύχθηκε δε με τέτοιο τρόπο, ώστε να παρασκευάζεται μπροστά στον πελάτη σε μόλις μερικά δευτερόλεπτα, χωρίς επιπλέον εξοπλισμό από αυτόν που διαθέτει ένα τμήμα καφεστίασης.