«Καταλαμβάνοντας» τα ράφια των μίνι μάρκετ

Τα ενεργειακά ποτά της Hell έχουν αρχίσει να αποτελούν ένα από τα μεγαλύτερα «όπλα» πωλήσεων για τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα, προσφέροντας όμως και σημαντικό περιθώριο κέρδους στους επαγγελματίες της αγοράς, γεγονός που τα έχει φέρει στην πρώτη γραμμή της επικαιρότητας.

Του Βάιου Τασούλα

Η αγορά των ενεργειακών και ισοτονικών ποτών στην Ελλάδα βρίσκεται σε ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, αφού πρόκειται για προϊόντα που έχουν κερδίσει τους Έλληνες καταναλωτές, αποτελώντας ένα σημαντικό «όπλο» πωλήσεων, ειδικά για τη μικρή λιανική, τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα.

Ο κ. Γεώργιος Μπουντακίδης

Αρκετά brands, καθιερωμένα και στο εξωτερικό, έχουν καταφέρει να εδραιωθούν στην ελληνική αγορά, απευθυνόμενα κυρίως στους νέους, μία από τις πιο δυναμικές καταναλωτικές ομάδες.Όμως, κανείς δεν το έχει κατορθώσει αυτό καλύτερα στη χώρα μας από την εταιρεία «Hell Energy», τα ενεργειακά ποτά της οποίας παρουσιάζουν απολύτως ανοδική πορείας στις πωλήσεις τους στην Ελλάδα, όντας μακράν πρώτα στις προτιμήσεις των μικρών σε ηλικία καταναλωτών, αλλά και με ανοδικές τάσεις σε όλο το φάσμα της καταναλωτικής «αλυσίδας». Η εταιρεία έχει καταφέρει μέσα σε λίγα χρόνια να αναδειχθεί σε έναν από τους βασικούς «παίκτες» της εγχώριας αγοράς των μη αλκοολούχων ποτών, όπου κι έχουν αρχίσει να κυριαρχούν πια τα ενεργειακά ποτά. Στο πλαίσιο αυτό, το περιοδικό Mini Market & Μικρή Λιανική συζήτησε με τον Business Manager της «Hell Energy Drink Greece», κ. Γεώργιο Μπουντακίδη, για την ανάπτυξη του brand στην Ελλάδα και για τα επόμενα σχέδια της εταιρείας στη χώρα μας, τα οποία περιλαμβάνουν διαρκές λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων στα ράφια των μίνι μάρκετ.

Μπουντακίδης: «Εξασφαλίζουμε ανταγωνιστικά περιθώρια κέρδους για τους επαγγελματίες της μικρής λιανικής»

Για την επιτυχία της Hell Energy στην Ελλάδα μίλησε στο περιοδικό Mini Market και Μικρή Λιανική ο Business Manager της «Hell Energy Drink Greece», κ. Γεώργιος Μπουντακίδης, ο οποίος μας εξήγησε τους λόγους που αξίζει να επενδύσει ένας επαγγελματίας της μικρής λιανικής στα προϊόντα και τα ψυγεία με το brand της Hell.

Mini Market: Πείτε μας δυο λόγια για τα προϊόντα της «Hell Energy Drink Greece» και τα χαρακτηριστικά τους.

Γεώργιος Μπουντακίδης: «Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά των προϊόντων της “Hell Energy” είναι η εξαιρετική τους ποιότητα, καθώς ανταποκρίνονται στα υψηλοτέρα στάνταρ που ισχύουν διεθνώς για την παραγωγή κι εμφιάλωση των ενεργειακών ποτών. Βασικό πλεονέκτημά τους είναι η μηδενική περιεκτικότητα σε συντηρητικά, καθώς όλα τα προϊόντα της “Hell Energy” παρασκευάζονται με τη μέθοδο της παστερίωσης».

Μ.Μ.: Το Hell κερδίζει διαρκώς μερίδιο στη μικρή λιανική στην Ελλάδα. Ποιο είναι το «μυστικό» της επιτυχίας;

Γ.Μ.: «Η πραγματικότητα είναι ότι δεν υπάρχει ένα «μυστικό» αλλά μια σειρά παραμέτρων που, ως ομάδα της “Hell Energy Drink” στην Ελλάδα, προσπαθούμε να εξασφαλίσουμε στο μέγιστο βαθμό, έτσι ώστε να ικανοποιούμε τις ανάγκες των καταναλωτών μας, των σημείων λιανικής πώλησης (ιδιαίτερα τα μικρά σημεία λιανικής) και των συνεργατών μας σε όλη την Ελλάδα».

Μ.Μ.: Το ενεργειακό ποτό της Hell έχει ακόμη μεγαλύτερη ανταπόκριση στις μικρές ηλικίες. Ήταν αυτός ένας από τους στόχους της ιδιαίτερα ανταγωνιστικής τιμής του;

Γ.Μ.: «Ο στόχος της “Hell Energy” ήταν να προσφέρει το καλύτερο δυνατόν προϊόν στην καλύτερη δυνατή τιμή. Αυτή η προσπάθειά μας είχε πολύ μεγάλη απήχηση στους καταναλωτές γενικότερα και στις νεαρές ηλικίες ειδικότερα».

Μ.Μ.: Πώς διανέμεται το προϊόν στην Ελλάδα και πόσα είναι τα σημεία της μικρής λιανικής που καλύπτονται πανελλαδικώς;

Γ.Μ.: «Τα προϊόντα της “Hell Energy” διανέμονται σε όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας όχι μόνο όλη την ηπειρωτική Ελλάδα αλλά και όλα τα νησιά μας, μέσω των συνεργατών μας σε κάθε περιοχή. Θα μπορούσα να αναφέρω ότι τα προϊόντα της “Hell Energy” βρίσκονται σχεδόν σε όλα τα σημεία μικρής λιανικής στην Ελλάδα κι αυτό μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους. Με την ευκαιρία που μου δίνεται, θα ήθελα να ευχαριστήσω ειδικότερα τους επαγγελματίες του κλάδου της μικρής λιανικής, που από την αρχή εμπιστευτήκαν τα προϊόντα της “Hell Energy” και συνέβαλαν στο μέγιστο στην επιτυχία της εταιρείας μας».

Τα στοιχεία μας δείχνουν ότι τα σημεία πώλησης που έχουν branded ψυγεία της «Hell Energy» έχουν ακόμα υψηλότερες πωλήσεις της τάξης του 50% με 80%.

Μ.Μ.: Γιατί να «επενδύσει» ένας επαγγελματίας του μίνι μάρκετ και του περιπτέρου στο Hell και το ψυγείο του. Ποια είναι τα οφέλη για τον ίδιο και το κατάστημά του;

Γ.Μ.: «Αρχικά, θα ήθελα να αναφέρω ότι η απήχηση που έχουν τα προϊόντα της “Hell Energy” στο καταναλωτικό κοινό, σύμφωνα με τις έρευνες της Nielsen, μας κατατάσσουν στο νούμερο ένα σε μερίδια πωλήσεων στην Ελλάδα, στην κατηγορία των ενεργειακών ποτών. Τα στοιχεία μας δείχνουν ότι τα σημεία πώλησης που έχουν branded ψυγεία της “Hell Energy” έχουν ακόμα υψηλότερες πωλήσεις (της τάξης του 50% με 80%). Η ταχύτητα κυκλοφορίας του προϊόντος, η μεγάλη ποικιλία κωδικών και γεύσεων “Hell Energy Drinks” και τα ανταγωνιστικά περιθώρια κέρδους, που προσπαθούμε να εξασφαλίζουμε στους επαγγελματίες του κλάδου, συνθέτουν τους παράγοντες για τους οποίους αξίζει κάνεις να επενδύσει στα προϊόντα μας και στα branded ψυγεία της “Hell Energy”».

Μ.Μ.: Ποια είναι τα επόμενα σχέδια της εταιρείας, όσον αφορά την παρουσία του προϊόντος στη χώρα μας;

Γ.Μ.: «Στα σχέδιά μας είναι, αναμφίβολα, η περαιτέρω επένδυση στην ελληνική αγορά, η ενίσχυση και διεύρυνση της ομάδας των ανθρώπων που αποτελούν τη “Hell Energy Greece” και το λανσάρισμα καινούργιων και καινοτόμων προϊόντων “Hell Energy Drinks”, που να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και τάσεις του καταναλωτικού κοινού στην Ελλάδα».