Ενισχύεται η παρουσία στα social media

Πέρα από τις προϊοντικές τάσεις όμως, θα πρέπει να σημειωθεί επίσης ότι όλο και περισσότερα μίνι μάρκετ αποκτούν παρουσία στα social media, προβάλλοντας επιτυχώς υπηρεσίες όπως το delivery, αλλά και νέα προϊόντα που φτάνουν στα ράφια. Σχετική έρευνα του ΙΕΛΚΑ επιβεβαιώνει, άλλωστε, ότι τα social media θα διαμορφώνουν όλο και πιο έντονα τις επιλογές του καταναλωτικού κοινού και το ίδιο φαίνεται ότι θα ισχύει και στη μικρή λιανική. Η δυνατότητα προώθησης της επιχείρησης αλλά και συγκεκριμένων προϊόντων, προσφορών ή και εκπτώσεων μέσω του διαδικτύου έχει αυξήσει σε σημαντικό βαθμό και την παρουσία των μίνι μάρκετ στο Facebook και στο Instagram. Κάποια από αυτά, μάλιστα, έχουν ήδη φτάσει σε ακόμα πιο υψηλό επίπεδο, προσελκύοντας εκατοντάδες ακολούθους στις σελίδες τους, ανεβάζοντας videos που γίνονται viral ακόμη και στο TikTok, καθώς αναδεικνύουν από νέες αφίξεις στα ράφια και στα ψυγεία, μέχρι μοναδικά προϊόντα που κερδίζουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και τους οδηγούν στο κατάστημα για την αγορά τους. Με τη νέα γενιά καταναλωτών να είναι μάλιστα απόλυτα εναρμονισμένη με τη λογική των social media, η παρουσία των καταστημάτων της μικρής λιανικής σε αυτά αναμένεται να αυξήσει τη σημασία της σταθερά το επόμενο διάστημα, παίζοντας καθοριστικό ρόλο στις πωλήσεις τους.

Αντώνης Σακκάς
«Βοήθησε το Facebook ειδικά στην αρχή»
Το μίνι μάρκετ επί της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου στη Νέα Πεντέλη έχει παρουσία τόσο στο google όσο και στα social media, με σελίδες στο Facebook και στο Instagram. Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος κ. Αντώνης Σακκάς τόνισε μάλιστα στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» ότι τα social media βοήθησαν αρκετά, ειδικά τον πρώτο καιρό. «Έχουμε σελίδα και στο Facebook και στο Instagram, ενώ μπορούν να μας βρουν και στο google. Στην αρχή κάναμε μάλιστα και χορηγούμενες αναρτήσεις, κάτι που βοήθησε να μας μάθει ο κόσμος σαν καινούριο κατάστημα. Και τώρα όμως ανεβάζουμε συνέχεια ό,τι καινούργιο προϊόν φέρνουμε. Είναι μια μορφή διαφήμισης για μας και υπάρχουν πελάτες που τα βλέπουνε και τα ζητάνε» είπε στο περιοδικό μας ο κ. Σακκάς. Όσον αφορά δε την κίνηση στην αγορά, ο ίδιος σημείωσε ότι τον Απρίλιο και τον Μάιο ήταν γενικά δύσκολα για την αγορά. «Εμείς δεν έχουμε επηρεαστεί τόσο, αλλά είμαστε μέχρι τις 4 το πρωί, πάνω από όλα για να βγάλουμε το μεροκάματο» πρόσθεσε.

 

Βασίλης Τιτογιάν
«Η τιμή περιορίζει τη ζήτηση για υγιεινά προϊόντα»
Οι νέες καταναλωτικές τάσεις φαίνεται ότι αφορούν κυρίως τα μίνι μάρκετ και λιγότερο τα περίπτερα, αφού σε αυτά οι περισσότεροι πελάτες πηγαίνουν για τα απολύτως απαραίτητα. Αυτό μας είπε και ο κ. Βασίλης Tιτογιάν, ιδιοκτήτης περιπτέρου επί της οδού Κασομούλη στο Νέο Κόσμο. «Δεν πιστεύω ότι έχουν αλλάξει σε μεγάλο βαθμό οι τάσεις. Ο κόσμος αγοράζει πάνω κάτω τα ίδια προϊόντα – πατατάκια και σοκολάτες και οι κλασικοί κωδικοί τους είναι αυτά με τη μεγαλύτερη ζήτηση. Προϊόντα όπως τα φυτικά γάλατα και όσα έχουν περισσότερη πρωτεΐνη ή υποκατάστατα της ζάχαρης είναι συνήθως πιο ακριβά και οι πελάτες μου προτιμούν τα συνηθισμένα από τα πιο ακριβά» είπε στο περιοδικό μας ο κ. Τιτογιάν.