Kiosk Manager από την εταιρεία Solvi

Το Kiosk Manager είναι ένα λογισμικό εμπορικής διαχείρισης επαγγελματικού επιπέδου, σχεδιασμένο εξ αρχής ειδικά για επιχειρήσεις λιανικής ή/και χονδρικής, το οποίο διαθέτει ήδη ένα ευρύ πελατολόγιο στον συγκεκριμένο κλάδο, έχοντας και πλήθος ειδικών περιπτώσεων, όπως 24ωρα περίπτερα, μεγάλα μίνι μάρκετ κι αλυσίδες καταστημάτων λιανικής.

Ως μεγαλύτερο ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα θεωρείται το γεγονός ότι είναι απόλυτα εξειδικευμένο για το περίπτερο και το μίνι μάρκετ, μιας κι έχει φτιαχτεί με τις υποδείξεις επαγγελματιών του χώρου, προσφέροντας κι ειδική διαχείριση εφημερίδων και περιοδικών.
Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα έχει διαμορφωθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να είναι εργονομικό και να ακολουθεί τις επιταγές της χρήσης σε οθόνη αφής, ενώ οι λειτουργίες του αποτελούν προϊόν της εμπειρίας της εταιρείας με πελάτες σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας κι όχι μόνο σε «εργαστηριακές» δοκιμές.

Για τη χρήση του χρειάζεται ένας σύγχρονος υπολογιστής με οθόνη, Barcode scanner και συμβατό φορολογικό ταμειακό σύστημα. Υπάρχουν πολλές επιλογές για την εγκατάσταση του Kiosk Manager, π.χ. σε κανονικό υπολογιστή με απλή οθόνη ή οθόνη αφής, σε PοS με ενσωματωμένη οθόνη αφής, ακόμη και σε Laptop ή Windows Tablet. Το προτεινόμενο σύστημα, από άποψη λειτουργικότητας και χώρου που καταλαμβάνει, είναι PoS με ενσωματωμένη οθόνη αφής.

Σύστημα Simply POS από την ACR Electronics

To Simply POS είναι το πρώτο στο είδος του σύστημα οργάνωσης καταστημάτων λιανικής που λειτουργεί στο Cloud μέσω του προγράμματος περιήγησης (Web browser) και δεν απαιτεί εγκατάσταση. Πρόκειται για ένα νέο προϊόν, που δίνει τη δυνατότητα για ένα πλήρες σύστημα με εξοπλισμό, το οποίο περιλαμβάνει σύστημα POS, Barcode scanner, ταμειακή μηχανή, συρτάρι ταμείου κι εκτυπωτή ετικετών, αλλά έχει ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα το γεγονός ότι προσφέρει τις υπηρεσίες του και με μια απλή σύνδεση στο διαδίκτυο είτε από υπολογιστή και tablet, είτε ακόμη κι από ένα κινητό τηλέφωνο (smartphone).

Λειτουργεί το ίδιο αποτελεσματικά σε περιβάλλον Windows, Apple και Android, ενώ δεν έχει τίποτα να ζηλέψει σε δυνατότητες από τα συστήματα ERP που χρησιμοποιούν οι μεγάλες επιχειρήσεις. Είναι δε τόσο απλό, όσο μια κλασική ταμειακή μηχανή, αφού δεν απαιτεί ειδικό εξοπλισμό, λειτουργεί στον υπολογιστή ή σε μία ήδη υπάρχουσα συσκευή, με τη σύνδεση ενός οποιουδήποτε barcode scanner και το μόνο που χρειάζεται είναι να περαστούν τα προϊόντα μπροστά του.

Σύμφωνα με την εταιρεία, το εν λόγω σύστημα παρουσιάζει με απλό και κατανοητό τρόπο τα σημαντικότερα δεδομένα της επιχείρησης, όπως ποια είδη φέρνουν περισσότερο κέρδος, ποιες κατηγορίες έχουν μεγαλύτερη ζήτηση, ποιες είναι οι πιο παραγωγικές ώρες, αλλά και ποιος είναι ο πιο αποδοτικός υπάλληλος ή τι πρέπει να συμβεί, για να αυξηθούν τα κέρδη στο εκάστοτε κατάστημα.