Ολοκληρωμένη λύση Retail από τη Netlink

Προϊόντα λογισμικού της εγχώριας αγοράς για τη μικρή λιανικήΗ ολοκληρωμένη εμπορική εφαρμογή Netlink Retail έχει σχεδιαστεί ειδικά για να ανταποκρίνεται στις εξειδικευμένες απαιτήσεις των επιχειρήσεων μικρής κι εντατικής λιανικής, καλύπτοντας τις ανάγκες για έλεγχο και παρακολούθηση των πωλήσεων, των αγορών και της αποθήκης σε καταστήματα ψιλικών, μίνι μάρκετ και περιπτέρων. Το λογισμικό Netlink Retail διαθέτει το καινοτόμο χαρακτηριστικό της ενσωματωμένης πώλησης αερόχρονου κι εξόφλησης λογαριασμών μέσα από την ίδια την εφαρμογή, με τον πρόσθετο εξοπλισμό ενός μικρού θερμικού εκτυπωτή. Υπάρχει δε άμεση διασύνδεση της εφαρμογής με την ταμειακή μηχανή για την ηλεκτρονική έκδοση απόδειξης για τον πελάτη.

Στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του προγράμματος περιλαμβάνεται ένας τιμοκατάλογος με 9.000 πραγματικά προϊόντα, τα προγραμματιζόμενα κουμπιά εύκολης πώλησης, το γεγονός ότι υποστηρίζει πολλαπλά barcodes ανά είδος κι ότι διαθέτει 7 διαφορετικές επιλογές εμφάνισης (look and feel), ενώ λειτουργεί πλήρως με οθόνη αφής (touch screen) κι εγκαθίσταται αυτόματα μέσω διαδικτύου με τεχνολογία One Click Deployment. Επίσης, περιλαμβάνει λειτουργία online τεχνικής υποστήριξης κι online εξόφλησης λογαριασμών. Στα θετικά του και το χαμηλό κόστος, το οποίο είναι της τάξης των 180 ευρώ συν ΦΠΑ ανά έτος.

Πληθώρα επιλογών στην αγορά

Όπως γίνεται αντιληπτό, τα προϊόντα λογισμικού στην ελληνική αγορά είναι πολλά και τα περισσότερα ειδικεύονται στη μικρή λιανική, όντας σχεδιασμένα να εξυπηρετούν τα μίνι μάρκετ, τα καταστήματα ψιλικών και τα περίπτερα. Η πλειοψηφία αυτών διαθέτει πάνω κάτω τα ίδια χαρακτηριστικά και τις ίδιες υπηρεσίες, ανάλογα και με το κόστος του καθενός. Όσον αφορά την τεχνολογία τα περισσότερα είναι πια εναρμονισμένα με τα νέα δεδομένα, διαθέτοντας οθόνες αφής, αλλά και τη δυνατότητα για διαχείριση μέσω laptop, tablet ή και smartphone. Επιτρέπουν έτσι σε όλους τους επαγγελματίες της αγοράς να προσαρμόσουν τη διαχείριση του καταστήματός τους, στη δική τους καθημερινότητα, έχοντας τον απόλυτο έλεγχο, από όπου κι αν βρίσκονται. Από εκεί και πέρα, η πιο σημαντική διαφορά έχει να κάνει με τη χρήση τους και τι μπορεί να βολεύει τον εκάστοτε ιδιοκτήτη.

Ως εκ τούτου, καλό θα είναι, πριν επιλέξει κανείς ένα λογισμικό για το κατάστημά του, να απευθυνθεί στις εταιρείες ή/και τις ιστοσελίδες τους, ώστε να πάρει μια γεύση του τρόπου λειτουργίας τους και στη συνέχεια να λάβει την όποια απόφασή του. Σχεδόν στο σύνολό τους, άλλωστε, οι εταιρείες του κλάδου, δίνουν τη δυνατότητα για μια πρώτη «επαφή» με το προϊόν τους, ώστε να ελέγξει ο υποψήφιος πελάτης τον τρόπο λειτουργίας του, ακόμη και στην πράξη.