Pegasus Retail ERP Start Up από την ΤΕΣΑΕ

Προϊόντα λογισμικού της εγχώριας αγοράς για τη μικρή λιανικήΗ επιλογή μίας εφαρμογής Pegasus από την ΤΕΣΑΕ ως software για την επιχείρηση είναι μία επένδυση συγκριτικά χαμηλού κόστους. Η εταιρεία διαθέτει μια σειρά από εξειδικευμένες εφαρμογές, οι οποίες έχουν δημιουργηθεί, ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες συγκεκριμένων κλάδων, όπως γυμναστήρια, πρατήρια καυσίμων, εστιατόρια, courier, βιβλιοπωλεία, μέχρι κι ελαιοτριβεία, ενώ συγκεκριμένα για τη μικρή λιανική παρέχει το πρόγραμμα Retail Start Up. Πρόκειται για μία καθετοποιημένη εφαρμογή που αναπτύχθηκε με γνώμονα τις ιδιαίτερες απαιτήσεις της Λιανικής Πώλησης. Στηρίζεται στη βασική έκδοση Εμπορικής Διαχείρισης Pegasus ERP Start Up, ώστε να διασφαλίζεται η άμεση κι ολοκληρωμένη αξιοποίηση των επιχειρησιακών πόρων και ταυτόχρονα φέρει όλη την ειδική παραμετροποίηση κι εξειδίκευση που απαιτεί η Εντατική Λιανική.

Από τα χαρακτηριστικά του εν λόγω προγράμματος ξεχωρίζουν η υποστήριξη λιανικής, η έκδοση αποδείξεων, η εικόνα ταμείου, η διαχείριση πόντων και δωροεπιταγών, η παρακολούθηση αποθήκης, η έκδοση παραστατικών, η πληρωμή προμηθευτών, η παραμετροποίηση επιλογών, αλλά και η παραμετροποίηση πλήκτρων κι επιλογών. Το πρόγραμμα συνεργάζεται με τα πιο διαδεδομένα hardware, όπως θερμικοί εκτυπωτές, ταμειακές μηχανές, απογραφικά, ζυγιστικά, barcode scanners, ενώ υπάρχει η δυνατότητα διασύνδεσης και με barcode printers για μαζική εκτύπωση ετικετών, αλλά και με οθόνες αφής για τη βασική λειτουργία της λιανικής πώλησης. Στα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα συμπεριλαμβάνεται το γεγονός ότι οι χρεώσεις του γίνονται ανά θέση εργασίας, ότι δεν έχει κανένα περιορισμό στους χρήστες κι ότι προσφέρει online αναβαθμίσεις, ώστε να είναι συνεχώς ενημερωμένο κι εναρμονισμένο με τις φορολογικές ή λειτουργικές απαιτήσεις της σύγχρονης πραγματικότητας.

ARTius High Street από τη SingularLogic

Η εφαρμογή ARTius High Street της SingularLogic απευθύνεται στις μικρές επιχειρήσεις του κλάδου λιανικής, όπως τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα, και καλύπτει όλες τις ανάγκες που προκύπτουν κατά την καθημερινή λειτουργία του καταστήματος. Προσφέρει ένα σύνολο από επιλογές διασύνδεσης με εξειδικευμένο εξοπλισμό λιανικής, όπως PoS (Point–of–Sales) συστήματα, tablet PCs, φορολογικούς εκτυπωτές, οπτικούς αναγνώστες–scanners, κάμερες ασφαλείας, αναγνώστες καρτών, καθώς και ζυγιστικές μηχανές και ζυγιστικά συστήματα νέας γενιάς.

Περιλαμβάνει δε πλήθος υπηρεσιών, όπως Online αλλά και Offline λειτουργία ταμείων, σχεδιασμό κι έκδοση αποδείξεων λιανικής, τιμολογίων κι άλλων εγγράφων, υποστήριξη συναλλαγής σε αναμονή ουράς για την παράλληλη εξυπηρέτηση πελατών, ολοκληρωμένο υποσύστημα Loyalty (ποντοδοσία, δώρα, αυτόματες εκπτώσεις), δυνατότητα διαχείρισης εξ’ αποστάσεως των βασικών δεδομένων του κάθε καταστήματος (π.χ. είδη, τιμές, εκπτώσεις κ.λπ.) κι εκτύπωσης Χ και Ζ στον server κι όχι στο POS, καθώς και πολλά άλλα.

Όσον αφορά την παραμετροποίηση και το reporting της εφαρμογής, αυτά γίνονται μέσω ενός εύχρηστου και ταχύτατου web περιβάλλοντος, το οποίο δεν απαιτεί εγκατάσταση. Στα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα ξεχωρίζουν οι χαμηλές απαιτήσεις σε hardware, το γεγονός ότι το προϊόν μπορεί να λειτουργήσει stand alone με windows 8–10 σε tablet ή pc, έχοντας γρήγορη κι εύκολη stand alone εγκατάσταση με χρήση εγκαταστατικού, ενώ δίνει και τη δυνατότητα για εύκολη επέκταση μιας stand alone εγκατάστασης σε δικτυακή με πολλά καταστήματα και τερματικά.