Εφαρμογή Point από την Intale

Προϊόντα λογισμικού της εγχώριας αγοράς για τη μικρή λιανικήΤο Intale Point είναι μια εξειδικευμένη εφαρμογή για τη διαχείριση του μίνι μάρκετ ή του περιπτέρου. Συνδέεται εύκολα με την ταμειακή μηχανή και χρειάζεται ένα tablet, για να λειτουργήσει, το οποίο και παρέχει η εταιρεία μαζί με όλο τον υπόλοιπο εξοπλισμό.

Είναι μια ολοκληρωμένη λύση που καλύπτει όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων μιας μικρής επιχείρησης, από την πώληση λιανικής έως την παρακολούθηση αποθήκης, αλλά και την ανάλυση στατιστικών στοιχείων, όπως τον τζίρο ανά ημέρα και ώρα.

Παράλληλα, υπάρχει η δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης στα δεδομένα, μέσω smartphone, σε real time. Τα δεδομένα αυτά αποθηκεύονται στο cloud, επομένως για την πρόσβαση απαιτείται σύνδεση στο Ίντερνετ, αλλά σε περίπτωση διακοπής της γραμμής, η διαδικασία της πώλησης μπορεί να συνεχιστεί κανονικά. Μόλις το πρόβλημα αποκατασταθεί, πραγματοποιείται αυτόματος συγχρονισμός, γίνεται ενημέρωση όλων των ενεργειών που πραγματοποιήθηκαν όσο δεν υπήρχε σύνδεση στο κατάστημα, καθώς κι ενημέρωση της αποθήκης.

Όσον αφορά την εισαγωγή των προϊόντων στην εφαρμογή, μέσω της ενοποιημένης βάσης προϊόντων Intale Singularity Database που περιέχει πλήρες κωδικολόγιο προϊόντων κι ενημερώνεται συνεχώς με τα νέα barcodes, δίνεται η δυνατότητα για εύκολο σκανάρισμα και πώληση από την πρώτη μέρα χρήσης του. Γενικότερα, το Intale Point είναι σχεδιασμένο με βάση τις καθημερινές ανάγκες ενός μίνι μάρκετ ή οποιουδήποτε καταστήματος της μικρής λιανικής, με λειτουργίες που δεν προϋποθέτουν ούτε γνώσεις ηλεκτρονικών υπολογιστών.

Prisma Win Kiosk & Retail από τη Megasoft

H Megasoft διαθέτει μεγάλη γκάμα εμπορικών εφαρμογών για διάφορες κατηγορίες, με την Prisma Win Kiosk & Retail να αφορά συγκεκριμένα τη μικρή λιανική, όντας ειδικά σχεδιασμένη για χρήση με οθόνη αφής. Προσφέρει γρήγορη εξυπηρέτηση πελατών κι έκδοση αποδείξεων με ή χωρίς τη χρήση barcode, ενώ λειτουργεί με τη λογική των modules. Έχει, δηλαδή, ως βασικά modules τη διαχείριση της αποθήκης και τη δυνατότητα αντιστοίχισης απεριόριστων εναλλακτικών κωδικών ανά είδος (π.χ. Κωδικοί Barcode, Εργοστασιακοί Κωδικοί, Κωδικοί Ζυγιζόμενων, Κωδικοί Συσκευασίας, Κωδικοί Προμηθευτών, Κωδικοί Αντικατάστασης), δίνοντας τη δυνατότητα της προσθήκης έξτρα modules με το ανάλογο κόστος, για τη διαχείριση Loyalty Card ή Real Time Loyalty Card, Ελάχιστης Κατανάλωσης, καθώς κι Εκπτώσεων.

Τα βασικά χαρακτηριστικά της εφαρμογής περιλαμβάνουν ως συνήθως τη βάση δεδομένων με κωδικούς προϊόντων, barcodes, περιγραφές, τιμές κ.λπ., τη διαχείριση αποθήκης με έλεγχο αποθεμάτων και διαθεσιμότητας, την παρακολούθηση παραλαβών, το πελατολόγιο με υπόλοιπο και πολιτική εκπτώσεων, τα ζυγιζόμενα είδη, τη δημιουργία ετικετών και barcodes, την έκδοση τιμολογίων, την παρακολούθηση ταμείου και υποστήριξη πολλαπλών χειριστών κ.α.

Σημειώνεται ότι σε όλα τα σημεία παρέχεται πληκτρολόγιο αφής για την εισαγωγή δεδομένων, αν κι ένα σετ με πληκτρολόγιο και ποντίκι σίγουρα θα ήταν χρήσιμο για επιμέρους δραστηριότητες. Τέλος, όσον αφορά το hardware, κι αυτό το πρόγραμμα υποστηρίζει ταμειακές μηχανές, εκτυπωτές αποδείξεων και ζυγιστικά μηχανήματα.