Πάνω από 3.000 σημεία της μικρής λιανικής σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό έχουν τοποθετήσει στα ράφια τους τις καυτερές σάλτσες που παρασκευάζει στις Σέρρες η εταιρεία VARMAZIS «The hot sauce factory».

Του Στέλιου Ασλανίδη

Σερραϊκές σάλτσες γεμίζουν τα ράφια στη μικρή λιανική

H εταιρεία VARMAZIS «The hot sauce factory» ξεκίνησε να δημιουργεί φρέσκιες ιδέες διατροφής στο εργοστάσιό της στις Σέρρες, και μέσα σε λίγα χρόνια έχει καταφέρει να κάνει γνωστά τα προϊόντα της στην παγκόσμια αγορά, εστιάζοντας στην ποιότητα των πρώτων υλών και της ελληνικής γης. Έχει κερδίσει, έτσι, μία θέση και σε πολλά μίνι μάρκετ κι άλλα σημεία της μικρής λιανικής στην Ελλάδα και το εξωτερικό και, στο πλαίσιο αυτό, ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, κ. Βασίλης Βαρμάζης, μίλησε στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» για τη ραγδαία ανάπτυξή της.

Mini Market: Πείτε μας 2 λόγια για την εταιρεία σας.

Βασίλης Βαρμάζης: Η εταιρεία VARMAZIS «The hot sauce factory» είναι μια νέα επιχείρηση στον χώρο της παραγωγής ειδών διατροφής, με φρέσκιες και καινοτόμες ιδέες, που έχουν θέση σε κάθε ράφι, αλλά και σε κάθε τραπέζι όπου σερβίρεται φαγητό, είτε πρόκειται για τον οικιακό καταναλωτή είτε τον επαγγελματία σεφ που ψάχνει ιδέες και λύσεις για την κουζίνα του.

Πρόσφατα παρουσιάσαμε στην αγορά και μια νέα σειρά προϊόντων bbq, με ανώτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά, εστιασμένη στην αγορά των μίνι μάρκετ.

Μ.Μ.: Τι περιλαμβάνει η προϊοντική σας γκάμα, όσον αφορά το μίνι μάρκετ και τη μικρή λιανική;

Β.Β.: Η εταιρεία αυτή τη στιγμή διαθέτει στην αγορά μια σειρά τριών αυθεντικών καυτερών σαλτσών σε διαφορετικά μεγέθη. Υπάρχουν και συσκευασίες HO.RE.CA., αλλά αυτές των 115gr και 270gr είναι που αφορούν το ράφι της λιανικής. Πρόκειται για ποιοτικά προϊόντα, τα οποία πραγματικά ξεχωρίζουν κι αποκτούν πιστό κι ενθουσιώδες κοινό. Ακριβώς μετά το Πάσχα παρουσιάσαμε στην αγορά και μια νέα σειρά προϊόντων bbq, με ανώτερα ποιοτικά χαρακτηριστικά, εστιασμένη ακριβώς στην αγορά των μίνι μάρκετ.

Μ.Μ.: Πού παράγονται τα προϊόντα σας, με τι πρώτες ύλες και πώς διασφαλίζεται η ποιότητά τους;

Β.Β.: Η εταιρεία βρίσκεται στη ΒΙ.ΠΕ. Σερρών, όπου γίνεται κι η παράγωγη των προϊόντων. Σε συνεργασία με τεχνολόγους τροφίμων και γεωπόνους, η εταιρεία έχει αναπτύξει διαδικασίες, πέρα από το ISO με το οποίο πιστοποιείται, που της επιτρέπουν να ασκεί πραγματικό έλεγχο σε όλη τη διαδικασία παραγωγής. Εισάγουμε σπόρους καυτερής πιπεριάς από όλο τον πλανήτη, συνεργαζόμαστε με σύγχρονα φυτώρια, έχουμε παραγωγούς που καλλιεργούν αποκλειστικά για την εταιρεία μας κι ελέγχουμε όλη τη διαδικασία, ώστε τα καυτερά αλλά κι όλα τα υπόλοιπα φρούτα και λαχανικά από ντόπιους παραγωγούς να φτάνουν σε εμάς σε άριστη ποιότητα. Οι πρώτες ύλες είναι τοπικές και από τη συλλογή τους στο χωράφι έως και την πρώτη τους διαλογή κι επεξεργασία μεσολαβούν λίγες μόνο ώρες. Φρέσκιες πρώτες ύλες, σύγχρονες εγκαταστάσεις επεξεργασίας και τυποποίησης με πολλή τέχνη και μεράκι έχουν αποτέλεσμα ένα υπέροχο προϊόν.

Μ.Μ.: Σε ποιες περιοχές της χώρας διανέμονται σήμερα τα προϊόντα σας και με ποιον τρόπο;

Β.Β.: Η εταιρεία δεν διανέμει απευθείας τα προϊόντα της, παρά μόνο σε πολύ απομακρυσμένα σημεία, εκτός δικτύου. Αν και νέα στην αγορά, έχει κατορθώσει να αναπτύξει ένα πλέγμα συνεργατών σε κάθε σχεδόν περιοχή της ηπειρωτικής χώρας και σε κάθε μεγάλο νησιωτικό προορισμό. Τα προϊόντα μας διανέμονται σε πάνω από 3.000 σημεία λιανικής πώλησης, αριθμός που, μέσα από την επέκταση του δικτύου μας, αυξάνεται συνεχώς. Στο site της εταιρείας μας υπάρχουν τα στοιχεία των κατά τόπους συνεργατών μας. Υπάρχουν και ηλεκτρονικές πλατφόρμες διανομής ( e–shop), εγχώριες αλλά κι εξωτερικού, όπως η Amazon, που κυριολεκτικά στέλνουν τα προϊόντα μας παντού. Ως εταιρεία, έχουμε εξαγωγική στόχευση. Οι καυτερές μας σάλτσες πωλούνται ήδη σε έξι ευρωπαϊκές χώρες και, μάλιστα, σε ώριμες κι εξαιρετικά ανταγωνιστικές αγορές, με τα καλύτερα αποτελέσματα. Τα ποιοτικά προϊόντα μπορούν να σταθούν σε οποιοδήποτε ράφι.

Μ.Μ.: Γιατί να προτιμήσει τα προϊόντα της εταιρείας σας ένας ιδιοκτήτης μίνι μάρκετ;

Β.Β.: Ένας επιχειρηματίας μίνι μάρκετ θα προτιμήσει τα προϊόντα μας πρώτα για την εικόνα και το προσεγμένο design τους. Το πώς, δηλαδή, αυτά στέκονται στο ράφι του. Αλλά και για μια σειρά από λόγους, όπως οι εξής:

  • Αποτελούν ένα καθαρά ελληνικό προϊόν, ανταποκρινόμενα έτσι στην προτίμηση του καταναλωτικού κοινού για τοπικά προϊόντα.
  • Είναι premium προϊόντα, γιατί, πέρα από την Tropical sweet & hot sauce που παρασκευάζεται μόνο από φρέσκα φρούτα, η Green & η Naga hot sauce είναι προϊόντα ζύμωσης και παλαίωσης έξι και δεκαοχτώ μηνών αντίστοιχα.
  • Πρόκειται για πραγματικά μοναδικές καυτερές σάλτσες, που όπου κι αν δοκιμαστούν κάνουν αίσθηση με τη γεύση και τα αρώματά τους κι αποκτούν φανατικό κοινό.
  • Έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής στο ράφι.
  • Έχουμε εμπειρία είκοσι χρόνων στις επαγγελματικές κουζίνες κι αισθανόμαστε τις ανάγκες του επαγγελματία.
  • Παρέχουμε λογική τιμολογιακή πολιτική, με σημαντικό περιθώριο κέρδους για τον επιχειρηματία στο ράφι κι υποστήριξη του προϊόντος από την εταιρεία μας.
  • Τα προϊόντα μας ακολουθούν τις διατροφικές τάσεις της ethnic κουζίνας και, το κυριότερο για όποιον προτιμά τις spicy γεύσεις, κάνουν καλό στην υγεία!

Μ.Μ.: Πόσο έχει επηρεάσει η κρίση την εταιρεία σας και πώς αντιμετωπίζετε τα προβλήματα;

Β.Β.: Αναμφίβολα, η κρίση μας επηρεάζει όλους. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που διατηρούμε από την αρχή έναν εξαγωγικό προσανατολισμό. Με ξεκάθαρη στρατηγική και στόχευση, όμως, μπορείς όχι μόνο να επιβιώσεις, αλλά και να αναπτυχθείς περαιτέρω. Η αγορά, πλέον, είναι παγκόσμια. Δεν μπορούμε να ανταγωνιστούμε τους Ασιάτες στις τιμές, μπορούμε, όμως, στην ποιότητα. Δεν έχουμε τη δυνατότητα να προσφέρουμε τόσο μαζικά τα προϊόντα μας, όπως οι ώριμες ευρωπαϊκές εταιρείες, μπορούμε, όμως, να είμαστε πιο ευέλικτοι και καινοτόμοι και να δρούμε πιο στοχευμένα, με βάση τα ποιοτικά χαρακτηριστικά μας. Η μακρόχρονη εμπειρία μας στην εστίαση και τον πρωτογενή τομέα, επίσης, βοηθούν, δίνοντάς μας μια πιο άμεση εικόνα για τις ανάγκες της αγοράς. Σε αυτά τα κενά στοχεύουν κι οι επόμενες σειρές προϊόντων μας.

Μ.Μ.: Ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας;

Β.Β.: Η επέκταση των γραμμών παραγωγής κι η ανάπτυξη νέων κωδικών στην αγορά είναι σε πρώτη προτεραιότητα. Η εταιρεία καλείται στο επόμενο διάστημα να υλοποιήσει ένα επενδυτικό πρόγραμμα, με το οποίο διασφαλίζεται περαιτέρω η ποιότητα των προϊόντων μας κι η δυνατότητα της παρουσίας μας σε μεγάλα δίκτυα λιανικής του εξωτερικού. Ακόμη, στοχεύουμε σε συνεχείς έρευνες κι επενδύσεις για προϊόντα υψηλής αισθητικής και γεύσης, καθώς και στην ανάπτυξή μας στις διεθνείς αγορές.

VARMAZIS The hot sauce factory 
Έδρα: BI.ΠΕ. Σερρών
Τηλεφωνο: 23210 80038
Website: www.varmazis.gr