Κρασιά με ελληνική «σφραγίδα» στα ράφια της ΑΒ Βασιλόπουλος

«Επιβιώνει» με σταδιακή ανάπτυξη ο ΑΒ Βασιλόπουλος. 

Με βελτιωμένη εικόνα, όσον αφορά την ανάπτυξη της, έκλεισε το 2018 η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος, σύμφωνα με ανακοίνωση της μητρικής Ahold Delhaize.

Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρει ο Όμιλος στην ανακοίνωση του για το τέταρτο τρίμηνο του 2018, στην Ελλάδα «σαν αποτέλεσμα των εκ νέου ανοιγμάτων καταστημάτων του ανταγωνισμού, η ανάπτυξη των συγκρίσιμων πωλήσεων παρέμεινε υπό πίεση αλλά σταδιακά βελτιώθηκε συγκριτικά με προηγούμενα τρίμηνά του 2018  και μια μικρή θετική ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων σε αυτό το τρίμηνο».

Όσον αφορά τη γενική εικόνα του Ομίλου στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη, όπου ανήκει και η Ελλάδα, οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2%,με την Τσεχία να καταγράφει πολύ σημαντική πορεία.

Τέλος, οι καθαρές  πωλήσεις  της Ahold Delhaize διεθνώς στο τελευταίο τρίμηνο του 2018 άγγιξαν τα 16,5 δις ευρώ καταγράφοντας άνοδο της τάξης του 3% σε σταθερές συναλλαγματικές αξίες. Αξίζει να σημειωθεί πως οι καθαρές καταναλωτικές online πωλήσεις κατέγραψαν άνοδο 26,4% υπολογιζόμενες σε σταθερές συναλλαγματικές αξίες το τέταρτο τρίμηνο του 2018 και για το σύνολο της χρονιάς ανήλθαν σε 3,5 δις ευρώ.Αξίζει να σημειωθεί πως οι καθαρές καταναλωτικές online πωλήσεις κατέγραψαν άνοδο 26,4% υπολογιζόμενες σε σταθερές συναλλαγματικές αξίες το τέταρτο τρίμηνο του 2018 και για το σύνολο της χρονιάς ανήλθαν σε 3,5 δις ευρώ.Αξίζει να σημειωθεί πως οι καθαρές καταναλωτικές online πωλήσεις κατέγραψαν άνοδο 26,4% υπολογιζόμενες σε σταθερές συναλλαγματικές αξίες το τέταρτο τρίμηνο του 2018 και για το σύνολο της χρονιάς ανήλθαν σε 3,5 δις ευρώ.Αξίζει να σημειωθεί πως οι καθαρές καταναλωτικές online πωλήσεις κατέγραψαν άνοδο 26,4% υπολογιζόμενες σε σταθερές συναλλαγματικές αξίες το τέταρτο τρίμηνο του 2018 και για το σύνολο της χρονιάς ανήλθαν σε 3,5 δις ευρώ.