Η εταιρεία Evans Δρίτσας έχει γράψει τη δική της ιστορία στην αγορά των καπνικών προϊόντων στην Ελλάδα, καθώς εδώ και δεκαετίες προμηθεύει τη μικρή λιανική στη χώρα μας αλλά και το εξωτερικό με ποιοτικά φίλτρα και πιπάκια, αλλά και με ευρεία γκάμα από αναπτήρες. Η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσεται και μαζί και τα προϊόντα της, με νέους κωδικούς να προστίθενται στο χαρτοφυλάκιό της.

Νέα φίλτρα στην αγορά από μία 100% ελληνική εταιρεία

Evans Δρίτσας
Σωτήρης Δρίτσας Διευθύνων Σύμβουλος της Evans Δρίτσας

Εχοντας βάση την παράδοση αλλά κι επενδύοντας στην τεχνολογία, η εταιρεία Evans Δρίτσας έχει καταφέρει να διατηρεί σήμερα ηγετική θέση στην αγορά, με ένα «ισχυρό» brand στα φιλτράκια και τα πιπάκια για τσιγάρα και στριφτά, όπως το tar.get. Παράλληλα, ενισχύει διαρκώς τα μεγέθη της στις αγορές του εξωτερικού, αντιμετωπίζοντας έτσι και την κρίση στην Ελλάδα, ώστε να παραμένει μία από τις 100% ελληνικές εταιρείες, με εδραιωμένη θέση στον κλάδο των καπνικών, που συνεχίζει να αναπτύσσεται.

Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, λάνσαρε πρόσφατα στην αγορά κι ένα νέο προϊόν, ενώ τα σχέδιά της για το μέλλον περιλαμβάνουν αρκετές ακόμη καινοτομίες, όπως εξήγησε στο περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» ο Διευθύνων Σύμβουλος της Evans Δρίτσας, Σωτήρης Δρίτσας.

Mini Market: Η εταιρεία σας διαθέτει ιστορία δεκαετιών στην ελληνική αγορά. Πείτε μας δυο λόγια γι’ αυτή.

Σωτήρης Δρίτσας: Πρέπει να ανατρέξουμε στα τέλη της δεκαετίας του ’40, όταν ο Ιωάννης Δρίτσας επισκεύαζε αναπτήρες, στιλό και γυαλιά οράσεως σε έναν πάγκο που είχε στήσει σε μια στοά της οδού Πανεπιστημίου. Από εκεί, παρατηρώντας τις διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες των πελατών του αλλά και τις επιχειρηματικές εξελίξεις στον κλάδο των καπνικών προϊόντων, έβαλε τις βάσεις, προκειμένου οι Έλληνες να απολαμβάνουν το κάπνισμα με τον πλέον ασφαλή τρόπο. Ο ίδιος, τριάντα χρόνια αργότερα, σχεδίασε και διοχέτευσε στην εγχώρια αγορά την 1η ελληνική πίπα, που έγινε ευρέως γνωστή με το σλόγκαν «Μια πίπα… μα τι πίπα!».

Τη σκυτάλη παρέλαβε λίγα χρόνια αργότερα η δεύτερη γενιά, με οδηγό τον πρωτοπόρο Σωτήριο Δρίτσα, ο οποίος κατάφερε να επεκτείνει την εταιρεία εντός κι εκτός ελληνικών συνόρων, κάνοντας διεθνώς γνωστά τα ελληνικά προϊόντα Evans. Ως επιχειρηματίας–γνώστης του κλάδου, πορεύτηκε με γνώμονα τη συνέπεια, την έρευνα και την ανάπτυξη των προϊόντων της εταιρείας. Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στις επενδύσεις στη γραμμή παραγωγής, δημιουργώντας τα αγαπημένα μέχρι σήμερα πιπάκια tar.get, τα οποία μέσα σε λίγο χρονικό διάστημα έγιναν παγκοσμίως δημοφιλή.

Μ.Μ.: Σήμερα, τι περιλαμβάνει η προϊοντική γκάμα της Evans – Δρίτσας;

Σ.Δ.: Η εταιρεία μας είναι στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη διάθεση στην ελληνική και διεθνή αγορά ενός νέου προϊόντος: τα filter tips (φίλτρα για στριφτό τσιγάρο) για slim και super slim, σε μορφή μπαστουνιών αλλά και χύμα. Παράλληλα, εξακολουθεί να παράγει τα διεθνώς αναγνωρισμένα πιπάκια tar.get για όλα τα μεγέθη τσιγάρων και στριφτών, όπως επίσης και στριφτήρια, το αέριο Evans για αναπτήρες και τις πέτρες Evans για αναπτήρες.

Μ.Μ.: Γιατί να προτιμήσει κανείς τα δικά σας προϊόντα; Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρείας Evans Δρίτσας;

Σ.Δ.: Η συνεχής έρευνα για την ανάπτυξη τεχνολογιών προστασίας του καπνιστή, η ελληνικότητα των προϊόντων, καθώς κι η ανοδική αύξηση του μεριδίου της εταιρείας μας στην ευρωπαϊκή αγορά αποτελούν τα ισχυρά πλεονεκτήματα των προϊόντων Evans. Ως Διευθύνων Σύμβουλος της Evans, πιστεύω ότι η ηγετική θέση που κατέχουμε στην αγορά αποτελεί επιστέγασμα κι επιβράβευση των προσπαθειών που έχουμε καταβάλλει όλα αυτά τα χρόνια, βάζοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την υγεία των πελατών μας. Επίσης, η εταιρεία μας κι εγώ, προσωπικά, δεσμευόμαστε να συνεχίζουμε να προσφέρουμε στις επιχειρήσεις τα καλύτερα προϊόντα, καθώς και τους καλύτερους όρους συνεργασίας. Πιστεύουμε σε μια συνεργασία που βασίζεται στο πνεύμα της αλληλοεκτίμησης κι αυτό προσφέρουμε στους πελάτες μας.

Μ.Μ.: Πόσο έχει επηρεάσει η κρίση στην Ελλάδα τη συγκεκριμένη αγορά και πόσο εύκολο είναι για μια ελληνική οικογενειακή επιχείρηση να ανταπεξέλθει σε αυτή;

Σ.Δ.: Η κρίση έχει επηρεάσει σημαντικά την αγορά κι οι συνθήκες είναι δύσκολες για όλες τις επιχειρήσεις, πόσο μάλλον για μια εταιρεία όπως η δική μας, που ξεκίνησε και παραμένει «οικογενειακή» επιχείρηση. Αντιμετωπίσαμε αρκετά προβλήματα κι εμπόδια. Έχουμε, όμως, μια βασική αρχή: σκληρή δουλειά που συνοδεύεται από επιμονή, υπομονή και τιμιότητα. Η οργάνωση κι εκπαίδευση του προσωπικού, η σταθερή διοίκηση, οι εσωτερικές οργανωτικές και λειτουργικές δομές, το αναπτυξιακό σχέδιο και το άνοιγμα της αγοράς του εξωτερικού αποτελούν ακρογωνιαίους λίθους στην προσπάθειά μας να αντιμετωπίζουμε όσες δυσκολίες συναντούμε στις υπάρχουσες οικονομικές συνθήκες.

Μ.Μ.: Ποια είναι τα επόμενα σχέδια της εταιρείας; Αναμένονται νέα προϊόντα στην αγορά;

Σ.Δ.: Η διατήρηση του ηγετικού μεριδίου στην ελληνική αγορά, η ενίσχυση των αγορών του εξωτερικού κι η έρευνα σε νέα, καινοτόμα προϊόντα. Αυτά θα έλεγα ότι είναι τα σχέδιά μας για το μέλλον. Για εμένα και τα παιδιά μου, αλλά και για όλους τους εργαζόμενους και συνεργάτες της εταιρείας, η πίστη στο όραμα της συνεχούς δημιουργίας είναι επιχειρηματικός μονόδρομος. Μας επιτρέπει να διατηρούμε τις θέσεις εργασίας και να αυξάνουμε τις επενδύσεις σε ανθρώπινο δυναμικό και παραγωγικές υποδομές.

Evans Δρίτσας
Δ/ΝΣΗ: Νέα Κηφισιά, Αθήνα, Τηλ.:  210 8071388
website: www.evansgreece.com